niedziela, 23 marca 2014

Sleek - Dip It Eyeliner odcień Sky Blue





Uwielbiam niebieskie linery, ale jak kończy mi się taki to mam nie lada problem, bo zdobycie tutaj eyelinera w kolorze innym niż czarny to cud. Nie mam czasu latać po sklepach i szukać, więc od jakiegoś czasu zamawiam kolorowe linery od Sleek´a. Ich barwy są naprawdę bajeczne i pięknie wyglądają na powiekach, ale niestety produkt ma jedną wielką wadę : jest szalenie niewydajny!

Jasnobłękitny liner Sky Blue ma dość gęstą konsystencję i bardzo szybko zasycha dlatego poprawki są wręcz niemożliwe. Jednak maluje się nim prosto i nie sądzę, aby nawet te z was, które nie mają w tym wprawy mogłby mieć trudności.  Kolor jak widać na zdjęciu poniżej jest troszkę migotliwy, zwraca uwagę. Co ważne kosmetyk da się usunąć każdym preparatem do demakijażu choć jest trwały i u mnie zawsze wytrzymuje cały dzień.


eyeliner Dip It Sky Blue, tusz Loreal False Lash Wings


No i teraz przyszedł czas na krytykę. To moje 4 opakowanie tego eyelinera i każde wysychało po niecałym  miesiącu używania tak, że nie dało się nim pomalować, a zaznaczam, że nie stosowałam go codziennie, dobrze przechowywałam i zakręcałam. Nie wiem od czego to może zależeć, ale jest to strasznie denerwujące i sprawia, że nie mam ochoty kupować kolejnego egzemplarza i szukam czegoś podobnego innej marki.

Dlatego nie wiem czy mogę polecić ten liner. Kolor jest interesujący tylko jaki jest sens kupowania kolejnego opakowania za kilka tygodni? Wybór pozostawiam Wam.

Ocena : 4 - / 5

Cena: 5,5ml / 5,50 €

Dostępność : online na stronie producenta

Używacie kosmetyków Sleek?

2 komentarze:

  1. Tak szybko wysycha? Kiepsko, jeśli nie był używany każdego dnia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, a każdy kupiony egzamplarz tak miał :/ Tym bardziej, że nie używałam codziennie dlatego już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń