sobota, 15 marca 2014

United Colors of Bennetton - Cumbia Colors Man EDT




United Colors of Benneton to włoska marka odzieżowa. Nie bywam w jej butikach, bo jednak to nie mój styl, nie znam zapachów, które wypuściła na rynek ( a jest ich sporo) , ale męska wersja Cumbia Colors bardzo mi się podoba.

Zapach określany jest niby jako drzewny, ale moim zdaniem lepiej pasuje do niego miano:  aromatyczny. Wszedł na rynek w 2005r. razem z damską werską w różowym flakonie ( której nie testowałam). Niebieska Cumbia to idealna propozycja na gorące lato i wiosnę i wtedy też ten zapach najlepiej się rozwija, choć zdaża się, że mój mąż używa go zimą jednak generalnie to zapach wiosenno-letni.

Głównym bohaterem jest tutaj anyż, ale nie w wersji ziołowych cukierków na gardło, a dosyć łagodnej w parze z charakterystyczną nutą eukaliptusa. Sprawia to, że zapach jest przede wszystkim odświeżający i rześki. Daje takiego energetycznego´´ kopa´´. Kręci się tu jeszcze melon i przyprawy, ale są one kilka kroków w tyle.  To kompozycja prosta, nieskomplikowana i nie ma co doszukiwać się w niej głębi aczkolwiek i takie zapachy są potrzebne.

Cumbia nie pasuje do garnituru, a do bawełnianej koszulki. Dla młodego mężczyzny / chłopaka.

Flakonik może nie jest szczególnie urodziwy, ale w tym wypadku to mało ważne. Licz się zapach!

Trwałość natomiast jest duża, bo praktycznie całodzienna, więc jeśli szukacie dla swoich facetów zapachu na cieplejsze dni to koniecznie rozejrzyjcie się za Cumbia Colors!


Nuty zapachowe:

nuty głowy: anyż, przyprawy

nuty serca: eukaliptus, melon

nuty bazy: piżmo, nuty drzewne 



Ocena : 5 / 5

Cena: 100ml / zapłaciłam 10 €

Dostępność : trudno go obecnie spotkać, ja kupowałam na Truskawce


Znacie zapachy Benetton?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz