piątek, 28 marca 2014

Youngblood - Brow Artiste odcień Blonde









Do koloryzowania i nadawania ksztatu brwiom najbardziej lubię używać specjalnie do tego przeznaczonych kredek, a także maskar. Paletki z cieniami do brwi nigdy wcześniej nie miałam i w sumie nie była mi ona potrzebna, bo wspomniane kredki świetnie dawały sobie radę, a efekt był naturalny. Co więc popchnęło mnie do zakupu Brow Artiste marki Youngblood w odcieniu Blonde? W zasadzie sama nie wiem. Poprostu pomyślałam sobie, że sprawdzę jak to działa :)

W ładnej, matowo czarnej kasetce znajdują sie dwa cienie: ciemniejszy i jaśniejszy,brązowy wosk ,  bardzo dobra pęseta oraz dwustronny aplikator ( według mnie pędzelek mógłby mieć odrobinę dłuższe włosie, a szczoteczka jest za szorstka i używanie jej nie jest przyjemne).

Oba cienie dają taki sam efekt kolorystyczny na moich brwiach, lekko je tylko przyciemniając natomiast wosk trzeba nakładać ostrożnie, bo  dość mocno barwi i efekt może być komiczny. Poza tym lekko usztywnia, nabłyszcza brwi i trzyma je w ryzach na cały dzień. Nie ma żadnej trudności w nakładaniu tych kosmetyków i poradzi sobie z tym każdy. choć przyznam szczerze, że mnie nie chce się w to za często ´´bawić ´´ i wolę jednak użyć sprawdzonej kredki, bo tak jest szybciej i prościej, a rezultat praktycznie taki sam.  Po tę paletkę siegam kiedy mam czas.

Niemniej to wysokiej jakości kosmetyk i jak najbardziej godny polecenia. Jeśli używacie takich paletek częściej niż ja i wolicie je niż kredki to koniecznie sięgnijcie po Brow Artiste!

Ocena :  5 / 5

Cena: 3 g / ok. 30€

Dostępność: kupiłam na Truskawce

A czego Wy używacie do brwi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz