środa, 23 kwietnia 2014

Artego - New Hair System - fluid termoochronny







Nie lubię kosmetyków przeładowanych silikonami, zresztą moje włosy źle na nie reagują. Przetłuszczają się w tempie ekspresowym i są przyklapnięte i bez połysku już po niedługim czasie od użycia.  Ten fluid termoochronny nie za bardzo przypadł mi do gustu właśnie za silikonowy skład.

Kosmetyków termoochronnych używam od bardzo dawna i włosy mam zdrowe i lśniące, ale nie przesadzam z prostownicą , ale muszę suszyć włosy suszarką, bo inaczej są nie do ułożenia. Ten fluid to bardzo rzadki olejek o przyjemnym, lekko orientalnym zapachu. Wmasowuję niewielką ilość tylko w końcówki i suszę włosy suszarką. Efekt? Końcówki sa trochę wygładzone, choć szczerze mówiąc szału nie ma. Oczywiście po wygładzeniu prostownicą rezultat jest trochę lepszy, ale i tak nie ma tu nic specjalnego i dużo bardziej wolę olejek Loreala Mystic Oil lub naturalne oleje. Co więcej ten fluid obciąża mi fryzurę mimo, że nakładam go naprawdę mało i tylko na końce to pod koniec dnia włosy są już nieświeże.

Jak z ochroną?  Ciężko mi o tym powiedzieć, bo obsesyjnie dbam o włosy, choć ten produkt ani mi nie pomaga ani jakoś wybitnie nie szkodzi. Dla mnie jest nijaki.

Jeśli nie macie nic przeciwko silikonom to wypróbujcie. Ja zużyje butelkę ( co trochę mi zajmie)  i bez żalu się rozstaniemy.

Ocena: 3 / 5

Cena: 150ml / ok. 80zł

Dostępność : online, w salonach fryzjerskich i hurtowniach fryzjerskich

 
Skład: Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Palmiatate, Isopropyl Palmitate, Parfum, BIS Hydroxy/Methoxy Amodimethicone, Dimethicoonol, Dimethicone Crosspolymer, Paraffinum Liquidum, CI 4700, CI 26100, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool, Cinnamal, Coumarin, Isoeugenol, Eugenol, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Citral, Benzyl Benzoate, Alpha Isomethyl Ionone, Geraniol



A jaki jest wasz ulubiony kosmetyk termoochronny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz