piątek, 18 kwietnia 2014

Avon - szminki ´´Doskonałość absolutna´´ w odcieniach Natural Flush i Pink Renewal






PINK RENEWAL



NATURAL FLUSH


Sceptycznie podchodzę do kosmetyków marki Avon. Zbyt wiele razy się na nich zawiodłam dlatego sama już ich nie kupuję. Te szminki dostałam i obawiałam się, że znowu będzie to coś, co mi się nie spodoba, choć kolory są zdecydowanie bardzo ładne. Okazało się jednak, że szminki są jak najbardziej w porządku i obecnie dość często ich używam.

Nazwanie ich doskonałością absolutną to rzecz jasna przesada, ale to niezłe szmineczki na codzień do lekkiego podkreślenia ust.

Konsystencja jest dość miękka, ale nie aż za bardzo i nie ´´rozpływa´´ się w czasie aplikacji. Zapach jest bardzo delikatny, taki typowo kosmetyczny, smaku nie posiada ( na szczęście). Na plus jak dla mnie jest także brak jakichkolwiek drobinek, bo nie zawsze mam ochotę na takie świecidełka i bardziej mi one przeszkadzają aniżeli upiększają usta.

Szminki nadawają lekkiego połysku, coś ala błyszczyk, ale nie do końca zresztą doskonale to widać na zdjęciach:) Niestety nie polecam ich nakładania jeśli macie choć trochę przesuszone usta, bo jakimś cudem dość widocznie to podkreślają i najlepiej wykonać peeling przed ich nałożeniem i posmarować usta balsamem, chociaż szminki nie przesuszają same z siebie.
Z racji jasnych odcieni usta są optycznie pełniejsze i większe,a  także gładsze, bo szminki nosi się przyjemnie. W palecie jest aż 20 odcieni nie tylko jasnych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Niestety minus za trwałość. Pomadki nie wytrzymują nawet niewielkiego posiłku, picie też je poskramia, a bez tego ścierają się u mnie już po 2 godz. To bardzo krótko!

Niemniej myślę, że mogę je polecić :)

Ocena : 4 / 5

Cena: 3,5g / zależnie od promocji w katalogu

Dostępność : Avon


Jak wam sie podobają te szminki?

2 komentarze:

  1. na jakich produktach się zawiodłaś? http://kinguskablog.blogspot.com/2014/06/szminka-doskonalosc-absolutna-pure-peony.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno na tych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Kompletnie mi nie pasują. Z kolorówką są nieliczne wyjątki.

      Usuń