poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dr Organic - Organic Manuka Honey Cuticle & Nail Solution- odżywka do paznokci i pielęgnacji skórek








Nie znoszę odżywek do paznokci typu lakier, bo nie wierzę, że takie coś w ogóle może zregenerować i pomóc zniszczonym paznokciom. Do ich pielęgnacji używam natyralnych olejów i nie narzekałam na ich kondycję, ale obecnie jest z nimi trochę gorzej, choć i tak lepiej niż jeszcze miesiąc temu kiedy to łamały się na potęgę. Teraz też są dość miękkie i podatne na złamania, ale już na szczęście widzę poprawę w tym kierunku.

Ta odżywka zawiera  dwa rodzaje miodu w tym Manuka, oliwę z oliwek, olej jojoba, witaminę E, olejek z drzewa herbacianego, olej z afrykańskiego drzewa kawowego, masło kakaowe i shea oraz olej słonecznikowy i ma za zadanie chronić , pielęgnować, nawilżać i odżywiać skórki i paznokcie. 
Jej konsystencja przypomina tłustawą maść, ale nie jest przesadnie tłusta i wsmarowanie trwa zaledwie chwilę.  Towarzyszy temu wyjątkowo przyjemny miodowy aromat, który czuć wyraźnie jeszcze długą chwilę po aplikacji. 

Paznokcie od razu są nawilżone, bo oczywiście zostaje na nich ten lekk tłustawy film i trzeba uważać, żeby go nie zetrzeć co jak dla mnie jest trochę problematyczne, bo często myję ręce i chyba musiałabym co chwila nakładać odżywkę, a zwyczajnie nie mam na to czasu i używam jej jedynie wieczorami. 

A jak z działaniem? Jedyne co zauważyłam to nawilżenie paznokci i samych skórek i to w zasadzie tyle. Kondycja niestety nie poprawiła się na tyle, aby mnie zadowolić. Być może moje paznokcie to ´´ciężki przypadek´´, choć nie sądzę. Myślę, że na widoczne działanie tej odżywki potrzeba czasu i więcej niż jednego opakowania. 

Do nawilżania płytki paznokcia na codzień polecam, ale do regeneracji niekoniecznie. 

Ocena: 3 / 5

Cena: 15ml/  ok. 8 €

Dostępność: sklepy online


A jaka jest wasza ulubiona odżywka do paznokci?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz