czwartek, 10 kwietnia 2014

Eveline - Hydra Expert- krem na dzień i na noc +35








Miałam już wersję tego kremu +25, która niczym się nie różni od +35 i kiedy mi się skończyła postanowiłam dokupić słoiczek, ale przez nieuwagę wzięłam właśnie +35. Nic to jednak nie szkodzi, bo krem nie ma w sobie niczego takiego co by szkodziło młodszej cerze i żadna krzywda się nam nie stanie:)  Zawiera kwas hialuronowy i nieznanej wartości filtry UV ( czyli bardzo niskie) i osobiście bardzo lubię używać go na noc, choć na dzień pod makijaż jak najbardziej się nadaje!

Ma dość lekka konsystencję i na mojej tłustej cerze pozostawia bardzo delikatny, nietłusty film, który jednak wchłania się po chwili.Pachnie słabo, typowo kosmetycznie. Nawilżenie odczuwam od razu. Skóra jest elastyczna, miękka, przyjemna w dotyku, a po nocy wygląda na wypoczętą i nie świeci się, choć krem nie ma właściwości matujących i trzeba o tym pamiętać.  To krem typowo nawilżający, taki dla cer normalnych, mieszanych , choć i u mnie daje dobre efekty, ale oczywiście nie gwarantuję tego na każdej tłustej cerze. Faktem jest, że nie zapycha porów i nigdy nic mi po nim nie wyskoczyło.

Polecam na codzień lub  na noc jeśli szukacie niezłego nawilżacza do cery bezproblemowej.


Ocena : 5 / 5

Cena: 50ml / ok. 13zł

Dostępność: ja kupiłam w mniejszej drogerii


Znacie ten krem lub inne produkty z serii Hydra Expert?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz