wtorek, 22 kwietnia 2014

KMS California- Color Vitality-Blonde Shampoo








Ten szampon występuje obecnie w nowej szacie graficznej, a mianowicie butelka jest cała fioletowa, a góra czarna. Z tego co wiem skład pozostał niezmieniony.

Jestem naturalną blondynką i narazie nie zamierzam tego zmieniać tym bardziej, że ten odcień bardzo mi pasuje i słyszę na ten temat wiele komplementów. Lubię próbować szamponów do włosów blond, choć nie zależy mi tak naprawdę na dużym efekcie, a jedynie na tym, by włosy dalej był pełne blasku, a jaśniejsze naturalne pasma podkreślone.

Ten szampon kupiłam z ciekawości i uważam go za dobry, choć mówiąc szczerze jak na produkt profesjonalny to chyba spodziewałam się czegoś więcej, a tymczasem jest on dość zwykły.
Na początku przeraziła mnie jego fioletowa barwa, ale okazało się, że nie było czego się bać, szampon nie zmienia koloru włosów i w jakikolwiek sposób nie wpłynął na odcień mojego blondu. Być  może robi to przy włosach farbowanych, ale tego nie sprawdzę.

Pieni się mocno i jest bardzo wydajny, bo niewielka ilość spokojnie wystarcza na porządne umycie włosów o długości do końca szyji. Zapach jest przyjemny jakby lekko lawendowy, a może to tylko mój nos tak ´´twierdzi´´, bo w składzie znajduje się rabarbar i wyciąg z lawendy. Włosy w trakcie mycia nie są poplątane, a wręcz przeciwnie. W ogóle mam wrażenie, że ten szampon jest dosyć odżywczy i mocniejsza odżywka sprawiłaby, że moja fryzura byłaby obciążona dlatego wraz z tym szamponem stosuję lekką odżywkę w spraju Ziaji i ten duet sprawdza się idealnie.

Włosy są lekkie, sypkie i ogólnie wyglądają dobrze. Nie ma tu jednak żadnego WOW i nie zauważyłam jakiś więszych efektów, ale z drugiej strony nie dajmy się zwariować, bo to tylko szampon!  Sprawdzi się u posiadaczek włosów normalnych, lekko przesuszonych.

Czy kupiłabym ponownie? Myślę, że nie, choć to dobry produkt, ale ja szybko nudzę się kosmetykami do włosów i ciągle muszę mieć coś nowego:) Polecam blondynkom farbowanym i naturalnym do codziennej pielęgnacji.

Ocena: 4 / 5

Cena: 300ml / ok. 12€

Dostępność: kupowałam na Truskawce


Znacie kosmetyki tej marki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz