wtorek, 29 kwietnia 2014

Zużycia miesiąca - kwiecień 2014




W tym miesiącu nie ma tego za wiele, ale dobre i to:)





1. Yves Rocher - Collection Cacao- mydło w płynie Kakao & Pomarańcza

Jakiś czas temu pokazywałam to samo mydełko, ale kakaowo-malinowe. To pomarańczowe również pochodzi ze świątecznej limitowanki.
Jego zapach był poprostu obłędny, bo identyczny jak pomarańczowe Delicje,a  co więcej utrzymywał się na skórze po umyciu. Używałam go tylko do rąk i mimo, że mam je wyjątkowo wrażliwe to to mydełko ich nie podrażniło ani nie przesuszyło. Dobrze myło, usuwało zanieczyszczenia. Dobry produkt i szkoda, że już niedostępny.

Ocena: 5 / 5

Cena: 300ml / ok. 2€

Dostępność: obecnie już niedostępny w YR


2. Isana- Med- krem do rąk do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry

Lubie kremy Isana, a ten jest teoretycznie przeznaczony do mojego typu skóry. Jest średnio gęsty i bezzapachowy. Zawiera olejek z wiesiołka. Trzeba jednak uważać, aby nie nabrać go zbyt dużo, bo potem długo się wchłania i jest tłustawy. Z suchą skórą dłoni radzi sobie dobrze, ale nie rewelacyjnie. Wygładza, nawilża i trochę odżywia, choć powiem szczerze, że po niedługim czasie znudził mi się i cieszę się, że już go wykończyłam.

Ocena: 4 / 5

Cena: 100ml / ok. 5zł

Dostępność: Rossmann


3. Vademecum- WhiteFresh 2w1- pasta z fluorem i antybakteryjny płyn do płukania ust

Nie wierzę w pasty 2w1, które mają też zastąpić płyn do płukania ust tak samo jak nie wierzę w pasty, które mają wybielać zęby. Jednak lubię pasty Vademecum, więc po długiej przerwie postanowiłam znowu po taką siegnąć. Producent zapewnia, że efekt wybielenia ma się pojawić po 10 dniach używania pasty i oczywiście nie jest to prawdą, ale ja na biel zębów nie narzekam, więc w zasadzie aż tak mi na tym nie zależało. Jeśli jednak ktoś pije dużo kawy, pali papierosy lub poprostu sam w sobie ma nieładny odcień szkliwa to ta pasta w tym nie pomoże. Owszem usuwa lekkie przebarwienia po herbacie, kawie, ale nic poza tym.
Jest dosyć rzadka, ma mocny miętowy smak, ale nie jest ostra w smaku co mi pasuje. Mocno się pieni i na długo odświeża oddech, choć płynu do płukania ust raczej nie zastępuje.

Można wypróbować tym bardziej, że kosztuje niewiele.

Ocena: 4 / 5

Cena: 75ml/ ok. 7zł

Dostępność: Rossmann


4. Avon- Anew Vitale-krem na noc


Pokazywałam wam ten krem TU. Nie lubię go i to bardzo i cieszę się, że już się skończył, choć wymęczenie go do końca nie było łatwe. Nigdy więcej!



5. L´Occitane- Immortelle-  Precious Eye Balm- drogocenny krem pod oczy

Strasznie wydajny, choć w irytującym i niehigienicznym opakowaniu. Jednak to dobry krem, który cudów nie robi. Nawilża, lekko wygładza, trochę rozświetla. Nadaje się pod makijaż, bo nie jest ciężki i tłusty. Ma delikatny jakby roślinny zapach i zawiera wyciąg z bluszczu i ruszczyka lekarskiego. Ma też ponoć działać na opuchnięcia i cienie, ale tego sprawdzić nie mogłam. Fajny krem, choć jeśli mam być szczera to cena jest przesadzona.

Ocena: 4 + / 5

Cena: 15ml / ok. 140zł

Dostępność:  sklepy firmowe marki


6. Nivea - Baby- aksamitne mleczko nawilżające

Bardzo to mleczko lubię i napewno kupię ponownie. Raz, że jest bardzo wydajne i nie kosztuje dużo to jest idealne dla skóry mojego dziecka, która jest normalna i nie ma skłonności do podrażnień. Nawilża, wygładza, lekko odżywia, a przy tym nie jest tłuste i nie trzeba czekać długo aż się wchłonie. Pachnie delikatnie ´´dzidziusiowo´´.  Przyczepię się tylko do trochę za rzadkiej konsystencji, bo po raz butelka upadła mi na podłogę i zepsuła się pompka, więc musiałam lać kosmetyk bezpośrednio na rękę co przy ´´mleczkowatej´´ konsystencji nie było zbyt przyjemne . Tak czy inaczej polecam nie tylko dla dzieci:)

Ocena : 5 / 5

Cena: 500ml / ok. 15zł

Dostępność: m.in w Rossmanie


7. Corine de Farme- tonik oczyszczający


Pokazywałam ten tonik TU . To dobry produkt. Niby zwykły tonik, ale robi to co powinien,a przy tym nie zawiera alkoholu. Polecam!



A jak u was ze zużyciami?

1 komentarz:

  1. u mnie w tym miesiącu też troszkę słabiej, ale ostatecznie jestem zadowolona:) notka denkowa prawdopodobnie pojawi się jutro;)

    OdpowiedzUsuń