środa, 28 maja 2014

Avon - Luxe- puder rozświetlający









Ja bym nazwała ten produkt raczej różem rozświetlającym, bo jako puder się nie sprawdza i nie da się go nałożyć nigdzie indziej niż na policzki.  Dostałam odcień Rose Aura i jestem średnio zadowolona z tego produktu. Nie używam go za często, bo i kolor nie mój i jakoś tak niezbyt fajnie wygląda po nałożeniu.

Opakowanie to złota kasetka, która przynajmniej dla mnie prezentuje się wyjątkowo kiczowato. Firma chyba myślała, że pakując ten puder w takie´´ złotko´´ podkreśli jeszcze bardziej luksusowość tego produktu, no cóż jeśli tak to na mnie to nie działa... A na spodzie straszy napis Made in China :/

Odcień tego pudru nie do końca mi odpowiada. Jest niby różowy, ale ciężko go opisać. W opakowaniu wygląda na matowy, a na skórze daje bardzo delikatną, nabłyszczającą poświatę, gdzie można się dopatrzyć mikroskopijnych złotych drobin, ale są one tak małe, że w zasadzie ciężko je nawet dojrzeć.  Puder aplikuję jedynie na policzki, bo ze względy na kolor, który jest dosyć widoczny na mojej jasnej cerze nie wyobrażam sobie podkreślać nim innych partii twarzy. Jednak jak już wspomniałam odcień Rose Aura nie przypadł mi do gustu i poprostu nie podoba mi się jak wygląda na mojej skórze. Wolałabym bardziej cukierkowy róż lub typowo różany. Aplikacja jest prosta, puder nie osypuje się ani nie jest za twardy.

Trwałość też nie powala. Kosmetyk nie utrzymuje się u mnie całego dnia ( a wszystkie tego typu produkty wytrzymują u mnie nawet w upały aż do demakijażu!) i po kilku godzinach poprostu znika.
Jego cena katalogowa jest według mnie zbyt wygórowana. Mój egzemplarz oddam Mamie, może jej bardziej się spodoba.


Ocena: 3 / 5

Cena: 10g / ok. 60zł

Dostępność: Avon


Używałyście kosmetyków  z serii Luxe?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz