czwartek, 15 maja 2014

Bell - Anti-Age&Shine- wygładzająca szminka z kompleksem przeciwzmarszczkowym nr 034









Uwielbiam Lip Tinty tej marki, ale zanim je odkryłam to na wakacjach kupiłam dwie szminki Bell, a jedną z nich jest pokazywana Wam dziś Anti-Age&Shine. Wybrałam odcień różowy nr 034, który w opakowaniu ma minimalne drobinki, ale na ustach w ogóle ich nie widać ani nie są wyczuwalne. Wszystkich kolorów do wyboru jest 7 ( wg strony producenta). Oczywiście nie wierzę, że ta szminka ma jakiekolwiek działanie przeciwzmarszczkowe i nie dlatego jej używam. Poprostu bardzo lubię ten odcień, a dwa , że szminka jest wyjątkowo komfortowa w noszeniu, choć niestety ma jeden dość duży minus, ale o tym za chwilę...


Odcień, który posiadam jest intensywny, widać go na ustach i pozostawia lekki połysk. Poza tym sama szminka sprawia, że usta są optycznie powiększone i gładsze. Jest też wyjątkowo miła w noszeniu i co ważne nie przesusza ust. Pachnie delikatnie owocowo, smaku nie ma.

A teraz wspomniana wada. Otóż szminka rozmazuje się, chyba z powodu swojej miękkiej konsystencji. Kiedy mam ją na ustach i zawieje lekki wiatr i włosy wpadają mi na twarz nie raz się zdażyło, że blisko ust miałam nieestetycznie i co najgorsze widoczne różowe mazy! Dlatego też nie sięgam po nią kiedy jest wietrznie, bo nie mam ochoty co chwila sprawdzać czy znowu mnie nie ubrudziła. Trwałość  to bez jedzenia i picia ok. 2-3godz. Mały posiłek jej nie poskramia, z dużym już jest gorzej i szminka wymaga poprawki.

Niemniej lubię ją, choć denerwuje mnie to rozmazywanie, bo nigdy wcześniej z inną pomadką mi się to nie zdażyło.

Ocena : 4 + / 5

Cena: ?g ( brak gramatury na opakowaniu) / ok. 17zł

Dostępność: na stronie producenta


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz