sobota, 3 maja 2014

Britney Spears- Circus Fantasy EDP








Testuję zapachy panny Spears  z ciekawością i z linii Fantasy został mi tylko ciemnoniebieski Midnight, a chciałabym też sprawdzić Radiance.

Circus Fantasy nie dawał mi spokoju od dawna i bardzo ucieszyłam się kiedy otrzymałam ´´używkę´´, choć z drugiej strony miałam obawy, że będzie to kopia różowego Fantasy i znowu będę miała cukrową bombę, która zasłodzi otoczenie i mnie. A jednak nie! W tej dość nieładnej jasnoniebieskiej flaszeczce siedzi wyjątkowo przyjemny zapach, który od razu mi sie spodobał i po skończeniu tej niewielkiej pojemności, którą mam muszę kupić 100ml :)

Przede wszystkim doceniam to, że Circus nie powala mnie ulepną słodyczą i nie jest taki intensywny jak jego różowy brat, bo dzięki temu śmiało mogę go nosić latem i nikt nie będzie narzekał, a i ja nie będę się czuła jak chodzący cukierek. Jednak, żeby była jasność : ten zapach jest słodkawy, ale moim zdaniem nie do końca ´´jadalny´´ jak pozostałe z tej serii. Główną rolę odgrywa tu malina wraz z kwiatami ( to chyba ten kwiat moreli i orchidea). Nie rozwija się jakoś bardzo , ale mnie to nie przeszkada, bo naprawdę dobrze się w nim czuję i używam na nieformalne okazje tak na codzień.

Kompozycja pochodzi z 2009r. i zakwalifikowano ją do kategorii kwiatowo-owocowej. Flakonik jest chyba najgorszy z całej serii. Nie podoba mi się to połączenie kolorów aczkolwiek to według mnie nie aż tak istotne. Natomiast trwałość jest trochę gorsza, bo zapach nie wytrzymuje u mnie całego dnia i staje się bliskoskórny po ok. 5godz.

Razem z Believe to dla mnie najlepsze zapachy od Britney :) Polecam na wiosnę i lato amatorką umiarkowanej słodyczy.

Nuty zapachowe:

nuty głowy: malina, kwiat moreli, cukier

nuty serca: orchidea, piwonia, lilia wodna

nuty bazy: wanilia, nuty słodkie, piżmo, nuty drzewne, fiołek

Ocena: 5 / 5

Cena: zapach dostępny w poj. 30, 50 i 100ml, moje 30 można dostać za ok. 10€

Dostępność: perfumerie online



PS. Tu możecie zobaczyć reklamę tych perfum. Mnie osobiście się ona nie podoba. Nie ma w niej nic ciekawego i w zasadzie nie zachęca ona do poznania zapachu.




Znacie ten zapach?

2 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak pachnie:) a opakowanie rzeczywiście niezbyt udane;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam przetestować. Nie jest taki mocny jak Hidden Fantasy i różowa bombka Fantasy.

    OdpowiedzUsuń