sobota, 10 maja 2014

Britney Spears - Island Fantasy EDT





Island Fantasy to najlżejszy ( również pod względem projekcji i trwałości) i najmniej słodki zapach z ´´bombkowej´´ serii od Britney, a że testuję jej zapachy z zainteresowaniem to nie mogłam sobie odmówić zakupu, choć nuty zapachowe nie są do końca ´´moje´´, ale na lato ta kompozycja jest jak znalazł!

Zapach powstał w 2013r. i zaliczany jest to kategorii kwiatowo-owocowej. Zgadzam się z tym jak najbardziej, bo wyraźnie czuć tu mandarynkę z wodną nutą arbuza wraz z delikatną frezją, a wszystko to dopełnia nutka cukrowa. To napewno nie jest słodziak i nie ma wiele wspólnego z pozostałymi ´´bombkami´´. Island Fantasy kojarzy mi się z wakacjami, zabawą w wodzie, kolorowymi drinkami, palmami. Jest łagodny i jest to zarówno wada jak i zaleta. Zaleta dlatego, iż nie zasładza i spokojnie mogą po niego sięgnąć również przeciwniczki typowych słodziaków, a wada ponieważ ja lubię kiedy zapach jest na mnie wyczuwalny do wieczora i nie znoszę się ´´dopsikiwać ´´ w ciągu dnia. Zapach owszem jest wyczuwalny przez otoczenie (  mojemu mężowi przypadł do gustu:)), ale mniej niż pozostałe z tej serii i nie trzyma się całego dnia ( u mnie ok. 4godz.) Dziwi mnie też fakt, że jest to woda toaletowa, bo inne´´ bombki´´ to EDP.  Jeśli miałabym porównać Island Fantasy do innych znanych kompozycji to napewno byłaby to Acqua di Gioia , jest tu też trochę z Light Blue i Naturelle Yves Rocher.

Flakonik według mnie najładniejszy z całej linii. Podoba mi się to przechodzenie kolorów z zielonego do błekitu.

Sam zapach jest fajny, miło się go nosi i polecam go na ciepłe dni. Rewelacji oczywiście tu nie ma, bo kompozycja jest dość prosta aczkolwiek i takie zapachy są czasem potrzebne, aby odetchnąć :).


Nuty zapachowe:

nuty głowy : cytrusy, klementynka,mandarynka, czerwone jagody, arbuz

nuty serca: jaśmin, fiołek, frezja

nuty bazy: piżmo, trzcina cukrowa


Ocena : 4+ / 5

Cena: za moje 50ml zapłaciłam 16€

Dostępność : perfumerie online


A wy, którą z´´ bombek´´ najbardziej lubicie?

2 komentarze:

  1. tego zapachu nie kojarzę, ale buteleczka rzeczywiście śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest najmniej znany z całej serii i niezbyt popularny, ale warto potestować. Na kolana nie rzuca, ale jako niezobowiązujący zapach na lato będzie dobry.

      Usuń