czwartek, 1 maja 2014

Delia - Reconstructor- olejek do paznokci









W parze z wcześniej pokazywaną wam odżywką z Delii z serii Reconstructor używałam tego oto olejku, który jednak okazał się tak samo beznadziejny i u mnie w ogóle się nie sprawdził zatem dalsze używanie nie ma dla mnie sensu i kosmetyk wyląduje w koszu.

Jak widzicie olejek jest trójkolorowy. Ładnie to wygląda. Oczywiście przed użyciem musimy wstrząsnąć buteleczką i możemy nakładać preparat na czyste paznokcie. Olejek jest dość tłusty dlatego trzeba go dobrze wmasować. Pachnie delikatnie, jakby kosmetyczno-owocowo, choć jest to wyczuwalne tylko kiedy powącha się bezpośrednio z otwartej buteleczki.

Jak radzi producent olejek nakładałam 2 razy w tygodniu, ale tylko wieczorem, bo w czasie dnia nie miałam na to czasu. Spodziewałam się przynajmniej nawilżenia płytki paznokcia, bo raczej nie wierzę, że taki produkt może zregenerować, odżywić i wzmacniać ( a to obietnica na opakowaniu!). Moje paznokcie nie są jeszcze w najlepszym stanie i ten olejek w parze z odżywką w ogóle im nie pomógł. Nawilżył krótkotrwale, bo na drugi dzień paznokcie znów były suche, natomiast ani trochę nie zregenerował ich i nie wzmocnił. Paznokcie pozostały takie samej jak przed rozpoczęciem 2 miesięcznej kuracji, na dłuższe używanie tego duetu nie mam ochoty.

W składzie mamy olejek migdałowy, witaminę A, E i C, olej jojoba i niestety parafinę i parabeny.

Mnie ten olejek nie pomógł, ale nie wykluczone, że sprawdziłby się u was dlatego sprawdzcie same:)

Ocena: 2 / 5

Cena:  14ml / ok. 10zł

Dostępność: online lub mniejszych drogeriach

Skład: PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Octyldodecanol, Lecithin, Arachidynyl Propionate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Aqua, Parfum, CI 4700, CI 14700

Używałyście kosmetyków z serii Reconstructor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz