środa, 21 maja 2014

Dr Organic - Bioactive Skincare - krem z witaminą E








To krem uniwersalny, bo można go nakładać nie tylko na twarz, ale także na rozstępy, suchą skórę na całym ciele, a także na dłonie. Ma mocno nawilżać i idealnie sprawdzać się w przypadku zniszczonej, przesuszonej skóry. Jednak ja oceniam go jako typowego przeciętniaka.


Na początku postanowiłam używać go na moje pociążowe rozstępy na brzuchu, które nie są zbyt wielkie i nie mam na ich punkcie obsesji, ale są , żyję z nimi i jest ok :) Poza tym skóra w tym rejonie była trochę przesuszona i myślałam, że krem mi na to pomoże, ale się pomyliłam. Oczywiście rozstępy pozostały takie jakie są aczkolwiek nie wierzę w żaden kosmetyk, który może sobie z tym poradzić i nie mam o to pretensji.  Co się zaś tyczy nawilżenia to było ono wyczuwalne przez ok. 2 godz,a  potem znikało bezpowrotnie i skóra na powrót była szorstka. Uratowałam skórę nakładając Isanowy balsam z urea, bo ten ´´cudownie nawilżający´´ krem sobie w ogóle nie radził.

Jego konsystencja jest lekka i wsmarowany na skórę ciała wchłania się szybko, bez jakiegokolwiek filmu. Pachnie bardzo podobnie do pokazywanego wam wcześniej dezodorantu aloesowego tej marki, aromat jest cytrusowy, nienachalny.


Pomyślałam, że skoro do ciała ten krem się nie sprawdził to może będzie lepszy do twarzy, gdzie skóry przecież nie mam przesuszonej. Znów pudło, choć jest minimalnie lepiej z nawilżeniem z tym, że krem u mnie zostawia dziwaczną warstwę, jakby woskową, która wprawdzie się wchłania i nie jest tłusta, ale jakoś mi nie pasuje. Kosmetyk nawilża przeciętnie, nie ma tu żadnej rewelacji.Skóra poprostu jest gładka i tyle. Z bardzo przesuszoną cerą raczej sobie nie da rady. Co więcej zauważyłam, że ilekoroć go nałożę ( używam go tylko na noc) to rano budzę się z pojedynczymi, wypryskami nawet jeśli nie stosuję go codziennie. Dziwna sprawa. Niczego więcej nie zauważyłam.


Nie ma się czym tu zachwycać. Znam dużo lepsze kremy nawilżające.

Ocena: 3 / 5

Cena: 50ml /  ok. 40zł

Dostępność: online


 
Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice Extract, Aqua, Coco-Caprylate, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Caprylic / Capric Triglyceride, Cetyl Ricinoleate, Glycerin, Cetearyl Glucoside, Oryza Sativa ( Rice) Bran Oil, Parfum, Sodium Stearoyl Glutamate, Chondrus Crispus ( Carrageenan) Extract, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Citrus Medica, Limonum ( Lemon) Peel Oil, Cymbopogon Citratus ( Lemongrass) Oil, Canarlum Luzonicum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Citral, Eugenol, Hydroxycitronellal, Linalool



Używałyście kosmetyków Dr Organic?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz