środa, 14 maja 2014

IsaDora - Mascara Volume 2.0









Mój drugi tusz tej marki, którą uważam za bardzo dobrą i z powodu tego, że mam łatwy do niej dostęp to używam wielu jej kosmetyków. Ten tusz nie zachwycił mnie jednak na tyle, aby chcieć go mieć ponownie, ale jest dobry szczególnie do dziennego makijażu.

Szczoteczka na początku mi się nie spodobała, bo jest dla mnie zbyt gruba i włoski ma za krótkie, ale okazało się, że dobrze się nią maluje, a sam tusz nie jest ani za gęsty ani za wodnity, raczej taki kremowy. Nie brudzi powiek w trakcie nakładania, nie rozmazuje się ani nie kruszy.

Po dwóch warstwach rzęsy są przede wszystkim wydłużone, a pogrubienie jest mniejsze, choć też występuje. Jednak moim zdaniem ta maskara nie daje spektakularnego efektu i nałożenie trzeciej warstwy w sumie niewiele zmienia. Kosmetyk nie zaskakuje, ale jest dobry. Jednak na początku podobał mi się bardziej, teraz widzę, że nie wyróżnia się niczym nadzywczajnym.

Czerń jest mocna jak zresztą w większości tuszy tej marki. Kosmetyk demakijażowi poddaje się bez oporów nie musimy sięgać po tłuste dwufazówki.


Oceniam go o pół gwiazdki  niżej niż IsaDora Build Up Extra Volume, który również Wam pokazywałam, bo tamtym tuszem udaje mi się osiągnąć trochę lepszy, bardzej wyrazisty efekt.


Ocena : 4 - / 5

Cena: 12ml / ok. 50zł

Dostępność: w szafach IsaDora


Znacie tę maskarę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz