wtorek, 20 maja 2014

Phenicoptere - Glov on - the go - rękawica do demakijażu





Ta rękawica to moje ostatnie odkrycie, choć na samym początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona, bo miałam już kilka podobnych wynalazków, które w ogóle nie spełniały swojej roli i nie zmywały makijażu. Tu jest inaczej. Produkt jest rewelacyjny i nie wybrażam sobie, żeby mogło go już u mnie nie być! Poleciłam go także Mamie :)

Rękawica jest miękka i przyjemna w dotyku, a także dość mała, bo jeśli macie większą dłoń niż ja to chyba będziecie miały problem z użyciem, choć może nie?

Jak to działa?  Otóż producent zapewnia, że rękawica usuwa makijaż oczu bez użycia jakichkolwiek kosmetyków, a także można jej używać do normalnego mycia twarzy i peelingu, choć ja poprzestałam jedynie na demakijażu, bo do peelingu wolę odpowiedni kosmetyk. Zwilżamy rękawicę ciepłą lub zimną wodą i przecieramy oczu i twarz. U mnie bez problemu, już za jednym dotykiem zmywa zarówno mocne smokey eyes  jak i delikatniejszy makijaż nie rozmazując go ani trochę.  Tak samo jest z długotrwałą szminka - schodzi bez problemu.  Dzięki tej rękawicy można zapomnieć o płynach do demakijażu, nie trzeba obawiac się o łzawiące oczy i podrażnienia! Poprostu cudeńko!

Podkładowi i pudrowi też daje radę w co szczerze mówiąc początkowo wątpiłam. Zarówno lżejsze podkłady, kremy BB, CC jak i mocniej kryjące schodzą praktycznie od razu i cera jest czysta (  test z wacikiem nasączonym płynem micelarnym zdany na 5!). Jedynie przy tych mocno kryjących lepiej jeszcze przetrzeć twarz micelem, ot tak dla świętego spokoju:)  Cały demakijaż trwa u mnie o wiele krócej niż dotychczas, bo przedtem myłam twarz specjalnymi olejkami, a teraz wystarczy już tylko użyć tej rękawicy i gotowe! Gładka i czysta cera w parę sekund!

Po wszystkim myjemy rękawicę antybakteryjnym mydełkiem i pozostawiamy do wyschnięcia i ponownego użycia. Plamy nie zostają na materiale, a to co widzicie na zdjęciu na rękawicy to tylko cień,a  nie zabrudzenie:)

Jeśli macie dość tradycyjnego demakijażu i nie potraficie znaleźć dla siebie odpowiedniego do tego kosmetyku to przestańcie szukać i kupcie Glov on-the go. Zapewniam, że jest tego warta!


Ocena : 5 / 5

Cena: ok. 40zł

Dostępność: online


Słyszałyście już o tej rękawicy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz