wtorek, 27 maja 2014

Sante- Acai Energy- dezodorant w kulce






To kolejny mój ´´domowy´´ dezodorant, bo jak już wspominałam nie raz tych naturalnych używam kiedy nigdzie nie wychodzę, a na wyjście mam niezawodną Rexonę.

Dezodorant Acai Energy dobrze się sprawdza kiedy nie mamy problemów z nadmiernym poceniem, ale raczej nie polecam go w upały i, gdy czeka nas np. wielogodzinna podróż, bo może nie dać sobie rady. Działa łagodniei mimo zawartości alkoholu nie podrażnia. Ma dość gęstą konsystencję, ale w ogóle nie robi śladów na koszulkach ( przynajmniej u mnie)  i szybko się wchłania. Nie przypadł mi do gustu tylko ten dziwny zapach, który choć naturalny jest´´ taki sobie´´. Nie pachnie niczym konkretnym i nie czuć go zbyt mocno, nie kłóci się z delikatniejszymi perfumami.

Kosmetyk zawiera olejki eteryczne oraz wyciąg z jagód Acai, które są doskonałym antyoksydantem. Dezodorant ogranicza pocenie, ale nie elimunuje go całkowicie, więc przy większm wysiłku koszulka pod pachami może być trochę mokra, ale przykrego zapachu nie będzie. Ja jestem z jego działania zadowolona, bo zapewnia mi ochronę na praktycznie cały dzień  oczywiście mowa tu o normalnych warunkach, żadnego biegania, generalnych porządków itp.

Polecam jeśli lubicie naturalne dezodoranty!

Ocena: 4+ / 5

Cena: 50ml / kupiłam za 5€ na wyprzedaży

Dostępność : sklepy z kosmetykami eko, online

Skład: Aqua (Water), Alcohol denat.*, Glycerin, Triethyl Citrate, Sorbitol, Cetyl Alcohol, Parfum (Essential Oils), Lauryl Lactate, Betaine, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Xanthan Gum, Lactic Acid, Euterpe Oleracea Fruit Oil*, Rumex Acetosa Leaf Extract*, Tocopherol, Limonene, Geraniol, Linalool, Coumarin, Farnesol


Jaki jest Wasz ulubiony naturalny dezodorant?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz