środa, 4 czerwca 2014

Clinique - Superdefence- Daily Defence Moisturizer SPF20- krem nawilżający na dzień do cery bardzo suchej i mieszanej w stronę suchej











Od razu powiem, że ten krem nie jest przeznaczony do mojego typu skóry i jak łatwo się domyślić nie sprawdził się u mnie, ale otrzymałam go i chciałam sprawdzić jak się u mnie zachowa.

Fajnie, że producent pomyślał o dodaniu filtru  SPF 20, bo ciągle jeszcze kremy dzienne nie posiadają żadnego albo mają tak niskie, że nie można polegać na takiej ochronie.

W słoiczku mieści się dośc gęsty krem o nieładnym, chemicznym zapachu, który od początku mnie drażnił, ale nie jest na szczęście zbyt intensywny i na dłuższą metę go nie czuć aż tak bardzo.Wydaje mi się, że miał być to krem bezzapachowy...
Jako , że jest to krem do mocno przesuszonej skóry to u mnie powoduje efekt błyszczenia i jest zdecydowanie za tłusty. W moim przypadku odpadał też pod makijaż,bo cera momentalnie zaczęła się przetłuszczać,a  pory strasznie się rozszerzyły i chyba nie muszę mówić jak to wyglądało :/. Poza tym od momentu aplikacji kosmetyk zostawia u mnie tłustawy film, który się poprostu nie wchłania i do tego jest lepki. Na całe szczęście nie zatkał mi porów, ale kto wie co by było gdybym zdecydowała się używać go dłużej niż miesiąc.

Nawilżać nawilża, choć ja bym powiedziała, że bardziej natłuszcza i w dodatku strasznie niekomfortowo się z nim czułam, miałam wrażenie, że moja skóra nie oddycha. Nie jest to jednak jakiś rewelacyjny kosmetyk i osobiście uważa, że jego cena jest grubo przesadzona, bo takich nawilżaczy jets na pęczki w drogeriach i aptekach i nie musimy płacić za nie ponad 200zł tym bardziej, że krem nie ma innych właściwości niż nawilżanie. Jest jeszcze wersja tego produktu do cery tłustej i mieszanej i podejrzewam, że sprawdziłaby się ona lepiej aczkolwiek nie mam zamiaru jej kupować, bo nie uważam, aby była tego warta. Ja krem oddałam mężowi, który ma cerę normalną i nie narzeka, choć też stwierdził, że ów specyfik to nic nadzywczajnego.

Jeśli jednak macie wybitnie suchą skórę i ciągle zmieniacie kremy w poszukiwaniu tego idealnego to sprawdzicie Superdefence może dla was będzie to strzał w 10.

Ocena:  3 - / 5

Cena: 50ml / ok. 220zł

Dostępność : m.in w Douglas


Używałyście tego kremu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz