poniedziałek, 9 czerwca 2014

DelaWell - intensywny płyn do usuwania skórek







Nie mam zbyt dużego doświadczenia z tego typu produktami, bo i nieestetyczne skóreki wokół paznokci nie są moim problemem i jeśli już je mam to bardzo łatwo da się je usunąć bez żadnego ´´wspomagacza´´.  Jeśli jednak używacie takich żeli czy płynów regularnie to przestrzegam przed kupowaniem tego od DelaWell, bo kompletnie nie spełnia swojej roli.

W buteleczce znajdziemy  rzadki,  bezzapachowy,bezbarwny żel, który nakładamy według rady producenta na 3-5min i nie przekraczamy tego czasu po czym zmiękczone skórki usuwamy załączonym drewnianym patyczkiem i myjemy ręce w wodzie z mydłem. Fajnie. Szkoda tylko, że to w ogóle nie działa! Po pierwsze konsystencja według mnie jest za rzadka i przez to żel okropnie spływa i nie da się go równo nałożyć na skórki ani za pomocą pipety ani inaczej, bo zalewa płytkę paznokcia. Po drugie preparat nie zasycha i co najważniejsze ani odrobinę nie zmiękcza skórek nawet pozostawiony minimalnie dłużej niż rekomendowany czas przez co  ich usunięcie  z jego pomocą jest niemożliwe.


Wielokrotnie nie niego podchodziłam i z poczatku myślałam, że poprostu robię coś nie tak, ale jednak przekonałam się, że to  wina produktu. Nie polecam w żadnym wypadku!


Ocena : 1 / 5

Cena: 15ml / ok. 30zł

Dostepność : strona producenta


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydroxyethylcellulose, Dipotassium Glycyrrhizinate




A jakich kosmetyków wy używacie do usuwania skórek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz