czwartek, 19 czerwca 2014

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Lirene - Będę Mamą- kremowy płyn do higieny intymnej





Z serii Będę Mamą używałam pozostałych produktów tj. serum do biustu, serum przeciw rozstępom, preparatu antycellulitowego ( recenzje wkrótce ) i tego oto płynu do higieny intymnej. Takie kosmetyki to rzecz obowiązkowa w mojej łazience, bo nie pasują mi żadne nawet najłagodniejsze mydełka nawet te specjalistyczne i tylko po takich płynach nie mam podrażnień i czuję się świeżo.

Bardzo nie lubię kiedy tego typu preparaty mocno pachną i zawierają barwniki, bo to w tym przypadku kompletnie niepotrzebe, a wzmaha ryzyko podrażnień. Płyn Lirene niestety ma SLS, ale mnie ten składnik krzywdy nie robi, więc aż tak nie będę narzekać, choć oczywiście życzyłabym sobie, aby zastąpiono ten spieniacz czymś innym. Nie pasuje mi też nieprzezroczysta butelka, bo ciężko kontrolować ubywający kosmetyk. Dalej jest jednak dobrze...

Kosmetyk ma dosyć dobrą konsystencję, nie jest ani przesadnie rzadki ani zbyt gęsty, praktycznie nie pachnie. Dobrze się pieni, odświeża i oczyszcza.. Jest wyjątkowo łagodny. Ciężko mi powiedzieć, czy łagodzi ewentualne podrażnienia, bo nie mam z tym problemów, ale faktem jest, że sam absolutnie do nich nie doprowadza. Zawiera kwas mlekowy i prebiotyk.




Można go używać oczywiście także wtedy kiedy nie jesteśmy w ciąży, bo to normalny, dobrze działający preparat do codziennej higieny.

Ocena: 4+ / 5

Cena: 300ml / ok. 13zł

Dostępność : m.in w Rossmanie

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-18 Glyceryl Oleate/Oleate, PEG-7 Glyceryl Cocoate Styrene / Acrylates Copolymer, Lactic Acid, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, Disodium EDTA, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Etylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Betaine



Znacie kosmetyki z tej serii?

2 komentarze:

  1. Lubię żele/płyny do higieny intymnej dla ciężarnych mimo że w ciąży nie byłam i nie jestem to dobrze u mnie działają-łagodzą i oczyszczają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też je lubię, choć chciałabym, aby ich składy były całkowicie naturalne tak dla jeszcze większego bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń