wtorek, 17 czerwca 2014

Max Factor - Colour Collections Lipstick nr 21 Pearl Orange





Szminki z linii Color Collections występują w wielu kolorach dopasowanych do odcienia karnacji. Mój egzemplarz nr 21 Pearl Orange teoretycznie jest przeznaczony dla cery oliwkowej, ale nie warto się tym sugerować, bo na takiej jak moja, czyli jasnej też prezentuje się bardzo ładnie i jest widoczny,więc jeśli nie lubicie takich mocnych barw to odradzam. Konsystencja jest idealna tj. szminka nie jest ani za sucha ani zbyt miękka, równo się nakłada. Nie nabłyszcza ust, ale też nie jest matowa.




 Pachnie typowo szminkowo, charakterystycznie, ale mnie ten aromat nie drażni, bo słabo go czuć. Smaku nie posiada. Mam tylko niewielkie zastrzeżenia do nawilżenia, bo muszę pod nią nałożyć balsam do ust inaczej podkreśla wszystkie niedoskonałości i ewentualne suche skórki ( mimo zrobienia wcześniej peelingu), ale ja mam problem z przesuszonymi wargami i mało która pomadka dobrze je nawilża i odżywia. Nie powiedziałabym jednak, że ta przesusza, bo tak nie jest, aczkolwiek nie odczułam też, że usta są po niej w lepszej kondycji.




Trwałość zasługuje na wysoką notę. Szminka przetrzyma niewielki posiłek i picie, a bez tego trzyma się ok. 4 godz. Choć nie używam jej za często, bo nie zawsze mam ochotę na taki kolor to uważam, że jest godna polecenia,a  w takiej gamie kolorów każda wybierze coś dla siebie.

Ocena : 4 / 5

Cena: brak podanej gramatury / ok. 40zł

Dostępność : w szafach MF


Znacie tę szminkę? Lubicie takie kolory?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz