środa, 18 czerwca 2014

Pantene Pro-V- Gęste i Mocne- szampon, odżywka i spray nadające objętości




Produkty Pantene omijam na sklepowej półce odkąd kilka lat temu kupiłam szampon i odżywkę, które po miesięcznym używaniu sprawiły, że włosy zaczęły wypadać mi garściami, były matowe i przesuszone. Od tego czasu mówię tym kosmetykom NIE, zresztą ich skład to sama chemia i to również ma dla mnie znaczenie. Tak się jednak złożyło, że dostałam ten zestaw i wypadało go porządnie przetestować, choć przyznam się, że mocno się obawiałam co z tego wyniknie. Postanowiłam nie stosować tego tria dłużej niż miesiąc myjąc włosy co 2 dzień i po tym czasie mogę powiedzieć, że te kosmetyki kompletnie się z moimi włosami nie polubiły.

Najlepszy ( co nie znaczy, że jakiś rewelacyjny!)  z całej trójki jest szampon:

Jak widać na zdjęciu poniżej ma on dość rzadką, bezbarwną konsystencję. Pachnie intensywnie i charakterystycznie dla produktów tej marki i jak to one mocno się pieni nawet przy użyciu minimalnej ilości i wiadomo o czym to świadczy. Co do działania to szampon nie nawilża moich włosów w żadnym wypadku, nie zauważyłam aby robił cokolwiek innego niż je poprostu oczyszczał, a robi to dość dobrze, bo w czasie spłukiwania ´´piszczą´´ one jak umyte talerze! Oczywiście nałożenie odżywki jest musem, ale ja zawsze to robię, bo nie wyobrażam sobie inaczej. Jeśli jednak ktoś nie ma tego zwyczaju to bez odżywki nie rozczesze włosów, bo szampon je kołtuni. W połaczeniu ze sprayem i odżywką Gęste i Mocne moje włosy prezentowały się poprostu źle.Ciężko mi było wymodelować fryzurę, włosy były nieposłuszne, jakieś takie ´´tępe´´. U nasady strasznie się puszyły, a z kolei końcówki wyglądały jakbym je posmarowała olejem i zapomniała spłukać, po niedługim czasie czupryna wyglądała mocno nieświeżo. Jednym słowem : klapa i to na całego!

Oczywiście szampon nie dodał objętości, ale prawdą jest, że nie stosowałam go samodzielnie, bo się do tego nie nadaje. Nadaje się on jedynie do głębszego oczyszczenia włosów, ale ja mu podziękuję, bo mam od tego sto razy lepsze szampony, a on wyląduje w koszu razem odżywką i sprayem.





Odżywka : przezaczona jest do włosów cienkich i słabych. Jest gęsta i pachnie tak samo jak szampon. Używałam jej tylko z tym samym szamponem i w ogóle nie zauważyłam, żeby dodawała objętości, a jedyne co robi to trochę zmiękcza włosy i nieznacznie ułatwia ich rozczesanie.. I to by było na tyle. Razem z´´ kolegami´´ z serii napuszała mi włosy aż za bardzo, a co gorsza tylko u nasady, bo końce były oklapnięte. W ogóle po tych trzech produktach moja fryzura za każdym razem przypominała siano,a  normalnie nic takiego u mnie nie ma miejsca. Poza tym odżywka nie nawilża włosów, nie dba o nie tak jak powinna. Jest bezużyteczna i nie spełnia swojej roli. Producent chyba taki efekt sterczących na wszystkie strony ´´antenek´´ uważa za dodanie objętości...





Spray: bez dwóch zdań najgorsze zło z całej trójcy i radzę omijać szerokim łukiem! Ten spray to poprostu woda z alkoholem, której nie spłukujemy. Pachnie tak samo jak szampon i odżywka tyle tylko, że w tle czuć ten nieszczęsny alkohol!  Nakładamy ją tylko u nasady i wcieramy palcami. Do nas nalezy wybór czy wolimy psikać na włosy suche i mokre ( testowałam i tak i tak). Niestety ten kosmetyk miał fatalny wpływ na moje włosy i to od pierwszej aplikacji.

Nakładany na włosy mokre sprawiał, że u nasady były one bardzo przesuszone, puszyły się, nie chciały się układać i sterczały na wszystkie możliwe strony. Wyglądało to tak jakbym je nieustannie męczyła prostownicą na najwyższej temperaturze bez żadnej ochrony :/ Objętości nie było, no chyba, że ktoś taki efekt za to uzna, choć wątpię. Na włosach suchych było dokładnie to samo,a  co więcej ten produkt nie nawilża włosów nawet w najmniejszym stopniu. Nie robi kompletnie nic! Tak samo możnaby sobie nalać do tej buteleczki zwykłej wody z alkoholem i psikać co mycie. Okropny produkt!


Po stokroć nie polecam!


Ocena : 2 - / 5

Cena: szampon 250ml, odżywka 200ml, spray 150ml / cena zależna od sklepu

Dostępność : większość drogerii i marketów


Skład sprayu:
Aqua, Alcohol Denat, VP/VA Copolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Polyquaternium-16, Parfum,Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Limonene, Amyl Cinnamal, Biotin, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citric Acid


Skład szamponu : 
Aqua,Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Citrate, Sodium Xylenesulfate, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Hydroxypropyl Meyhylcellulose, Tetrasodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Magnesium Nitrate, Methylchlorothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone


Skład odżywki:
Aqua, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Parfum, Disodium EDTA, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Linalool, Hexyl Cinnamal, Magnesium Nitrate, Citric Acid, Methylchlorothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylthiazolinone


A Wy lubicie produkty Pantene?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz