środa, 11 czerwca 2014

Revlon- Powder Blush nr 007 Melon-Drama



Nowe róże marki Revlon dostępne są w 9 odcieniach, a ja mam ten o nazwie Melon-Drama, który w opakowaniu wygląda na intensywny i przypomina mi kolorem miąższ arbuza:) W rzeczywistości ten kolor wcale nie jest mocny co możecie zauważyć na ostatnim zdjęciu. Oczywiście jak każdy kosmetyk aplikować należy go z rozwagą, ale generalnie krzywdy sobie nim zrobić nie można. Posiada on też  maleńkie złote drobinki, które są bardzo trudno zauważalne i na mojej skórze praktycznie w ogóle ich nie widać co uważam za plus.



Róż ma idealną konsystencję. Nie jest ani za twardy ani za miękki. Nie pyli, nie brudzi opakowaia ani nie osypuje się. Jego aplikacja jest tak prosta, że poradzą sobie z nią nawet te z was, który dotychczas stroniły od róży do policzków, a ponadto ten kolor jest naprawdę twarzowy i pasuje na każdą porę roku i do każdego makijażu. 

W opakowaniu mamy malutkie lusterko i pędzelek. Dwa gadżety, które są mi zbędne, ponieważ osobne lusterko noszę w torebce, a pędzelek pofrunął już do kosza,bo można nim porobić sobie tylko placki na skórze nic więcej. 

Róż jest bardzo trwały ( przynajmniej na mojej skórze). Nawet w upał i długą podróż wytrzymał do wieczornego demakijażu, ale u mnie każdy taki kosmetyk jest bardzo trwały i nie pamiętam takiego, który by starł się w czasie dnia.




Bardzo dobry róż! Koniecznie wypróbujcie!

Ocena: 5 / 5

Cena: 5,0g / ok. 50zł

Dostępność: W Finlandii marka Revlon jest niedostępna, w Polsce szukajcie tego różu m.in w Douglasie i online


Znacie już ten róż?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz