sobota, 7 czerwca 2014

Rihanna - Reb´l Fleur EDP









Posiadam 3 zapachy Rihanny i drugim z nich jest Reb´l Fleur. Myślę, że dopełnię jeszcze kolekcję o Nude, choć on najmniej mi się podoba, ale na wiosnę i lato będzie jak znalazł.

Reb´l Fleur to zapach wydany w 2011r i stworzyły go Caroline Sabas i Marypierre Julien ( Rihanna Rebelle, B. Spears Midnight Fantasy, CK Downtown, J.Lo Miami Glow, E. Arden 5th Avenue Nights).  Zaklasyfikowano go do kategorii szyprowo-kwiatowej, choć moim zdaniem to zapach kwiatowo -owocowy.  Flakonik jest taki sam jak u Rebelle i Nude tyle tylko, że paski są koloru czarnego. Nie lubię tego flakonika, bo dla mnie wygląda tandetnie, ale przynajmniej jest poręczny i dobrze leży w dłoni, choć do torebki już się nie nada, ale ja nie mam w zwyczaju nosić ze flakoników perfum tylko przepsikuję potrzebną mi ilość do buteleczek na sample, które są malutkie i nie zajmują miejsca.


Zapach różni się od Rebelle tym, że moim zdaniem bardziej nadaje się na wiosnę i lato, a tamten fajnie się nosi jesienią i zimą, bo ociepla nutami kawy i czekolady. Reb´l Fleur  jest także słodki, ale żaden tam z niego ulep i nie trzeba obawiać się, że to jakiś słodki do obrzydzenia cukierek. Czuję przede wszystkim dojrzałe brzoskwinie, trochę jagód, śliwki, a całość dopełnia wanilia. Nic tu nie  męczy i  można  go używać go na każda okazję, bo raczej nikt nie będzie na niego narzekał i nie zasłodzimy się na amen. Zauważyłam , że wolę go w dni kiedy nie ma wielkiego upału i wtedy też najlepiej się rozwija.

To naprawdę fajna, owocowa kompozycja nie tylko dla fanek wokalistki ( sama nią nie jestem) i mam nadzieję, że wejdzie na rynek jeszcze nie jeden zapach przez nią sygnowany, bo z zapachów celebryckich są one jednymi z najlepszych.

Trwałość dobra. U mnie ok. 6-7godz i jest dobrze wyczuwalny przez otoczenie.


Nuty zapachowe:

nuty głowy:  brzoskwinia, śliwka, czerwone jagody

nuty serca: tuberoza, fiołek, kokos, hibuskus

nuty bazy: piżmo, paczula, ambra, wanilia


Ocena: 5 / 5

Cena: 50ml / ok. 100zł

Dostępność: perfumerie online


P.S  Tu możecie zobaczyć reklamę Reb´l Fleur. Jest dokłanie w stylu piosenkarki:). Jednak nie jest zła, nawet mi się podoba, choć mogłaby być bardziej oryginalna.



Jak oceniacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz