sobota, 28 czerwca 2014

Rihanna - Rogue EDP






Najnowszy zapach od Rihanny - Rogue  pojawił się w zeszłym roku, a w mojej perfumerii wypatrzyłam go w grudniu i nie mogłam sobie odmówić testu szczególnie, że bardzo lubię Rebelle i Reb´l  Fleur i mam zamiar zakupić do kompletu Nude. Jednak pierwsze zapoznanie się z Rogue przyniosło wielkie rozczarowanie! Pomyślałam sobie ´´Co to za beznadziejny fruity-floral´´?! Nie czułam nic oprócz jakiś tam kwiatków,  owoców i tyle. Jednak coś mi mówiło, żeby dać mu jeszcze jedną szansę szczególnie, że wszędzie czytałam bardzo pozytywne opinie na jego temat i wiele osób twierdziło, że to najlepszy zapach tej wokalistki.  I ja, jak to ja poprostu kupiłam flakonik żeby na spokojnie zapoznać się z tą kompozycją w domowym zaciszu.

Mam już swój flakon od kilku miesięcy i muszę powiedzieć, że zapach owszem jest ładny, ale mnie osobiście nie powalił i nie uważam, że jest lepszy od poprzednich kompozycji Rihanny. Tamte zapachy mają w sobie to´´ coś´´ ( no, może oprócz Nude, ale on też nie jest zły), gourmandowe nuty są wyjątkowo przyjemne dla nosa, a Rouge w ogóle się na mnie nie rozwija. Od początku do końca czuję słodką śliwkę z cyklamenem i na tym koniec. Absolutnie żadnego zamszu nie mówiąc już o mojej ukochanej paczuli!  Mimo, że skład wiele obiecuje to nic ponadto nie umiem wychwycić co nie znaczy, że Rouge jest nieładny, ale poprostu nie wyróżnia się niczym. Używam go na codzień na wiosnę i teraz w lecie, bo ma tę zaletę, że nie jest typowym słodziakiem-ulepem, nie drażni i nadaje się na każdą praktycznie okazję kiedy nie chcemy za bardzo manifestować tego, że czymś pachniemy. Zapach jest otulający i dość ´´bezpieczny´´, a mimo to ma niezłą trwałość, bo na mnie trzyma się ok. 8godz.

Skrytykuję flakon, bo strasznie mi się nie podoba. Tak jak nie lubię ´´obcasowych´´ flakoników Rebelle, Nude i Reb´l Fleur tak butelka Rouge jest nieporęczna,a plastikowy korek to szczyt tandety szczególnie widać to kiedy trzymamy go w dłoni.


Nie podbił mojego serca i nie kupię go ponownie, ale swój flakon zużyję bez marudzenia. Jeśli jeszcze nie znacie Rogue to zachęcam do testów!


Nuty zapachowe:

nuty głowy: kwiat cytryny, cyklamen

nuty serca: jaśmin, róża, śliwka, zamsz

nuty bazy: piżmo, nuty drzewne, ambra, paczula, wanilia



Ocena :  4 / 5

Cena: flakon 75ml kupiłam za 30€

Dostępność: perfumerie online


Znacie ten zapach? Co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz