sobota, 14 czerwca 2014

Tommy Hilfiger - Tommy Girl Eau de Prep EDT





Nie znoszę pierwotnej wersji Tommy Girl, bo na mnie okropnie pachnie chemicznymi cytrynami jakbym dopiero co skończyła myć łazienkę mleczkiem do czyszczenia o takim zapach :/  Jednak kiedy przeanalizowałam nuty Eau de Prep doszłam do wniosku, że powinien to być fajny zapach, bo jest tu wszystko co lubię. Nie pomyliłam się!

Jest to świetny zapach na wiosnę i lato, trochę słodki, trochę świeży, a przede wszystkim nie męczący i to duża zaleta, bo nie zawsze przecież chcemy byc´´ skąpane w perfumach´´, nie zawsze sytuacja na to pozwala i wtedy też możemy sięgnąć po Eau de Prep. To uniwersalna kompozycja pasująca zarówno do jeansów i Conversów jak i do letniej sukienki i sandałów. Nadaje się zarówno na spotkanie z przyjaciółmi, wycieczkę czy do pracy i na uczelnię i to właśnie tak mi się w nim podoba, że można po niego sięgnąć praktycznie zawsze, no może będzie mało zmysłowy na randkę czy imprezę, bo to jednak zapach typowo dzienny.

Na samym początku czuć dość ostry różowy pieprz, który szybko z mojej skóry znika i ustępuje miejsca głogu i to w dużych ilościach i ta nuta zdecydowanie u mnie dominuje przy czym wyraźnie odnotowuję też obecność lekko pudrowego fiołka z różą oraz jabłka, który dodaje świeżości i lekkości całej kompozycji, ale trzyma się z tyłu.

Jeśli miałabym go opisać przymiotnikami to napewno jest on optymistyczny, słoneczny, dodający energii, a także dziewczęcy. Nie ma tu nic co mogłoby zniechęcić.

Flakonik jest wyjątkowo prosty i kompletnie niczym się nie wyróżnia. Nie będzie ozdobą toaletki, ale strasnzie brzydki też nie jest :) Co do trwałości to jest to woda toaletowa i byłam przekonana, że nie będzie się długo trzymać, ale przez ok. 5 godz daje radę i jest dobrze wyczuwalna przez innych.

Przetestujcie jeśli macie dość słodkich ulepów i szukacie czegoś na teraz :)


Ocena : 5 / 5

Cena: moje 100ml kosztowało 90zł

Dostępność: perfumerie online


PS. Tu obejrzycie reklamę tego zapachu. Jest utrzymana w stylu typowym dla tej marki. Mnie jakoś średnio się podoba, ale pasuje do damskiej wersji Eau de Prep ( nie wiem jak z męską, bo tej nie znam)




Znacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz