środa, 25 czerwca 2014

Ziaja - maska oczyszczająca z glinką szarą





Maski glinkowe są moimi ulubionymi, szczególnie te z glinki zielonej.  Natomiast tę maseczkę Ziaji dostałam od Koleżanki ( którą w tym miejscu pozdrawiam:)) i dobrze się stało, bo inaczej nie miałabym szans na jej przetestowanie, a kosmetyki Ziaji darzę sympatią.

Maseczka jest przeznaczona do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Ja mam zwykle tłustą, ale obecnie jest ona bardziej normalna. Maska jest szara co w sumie mnie nie zdziwiło :) pachnie niezbyt mocno, typowo kosmetycznie. Przyczepię się tylko opakowania, bo wręcz nie znoszę saszetek i są one dobre jedynie do wypróbowania kosmetyku, ale na dłuższą metę się nie sprawdzają.Zawartość wystarczyła mi na 3 aplikacje.

Nakładam ją raz w tygodniu na 15min oczywiście po peelingu. Co mnie zdziwiło : maska nie zasycha tak jak większość znanych mi masek glinkowych, nie ściąga skóry i nie trzeba pryskać twarzy wodą. Cały czas aż do zmycia pozostaje  taka sama, lekko kremowa. Nie daje żadnego negatywnego uczucia pieczenia czy podobnych efektów, jest dosyć łagodna, ale nie pokuszę się o polecenie jej tym z was, które mają cerę wrażliwą, bo wiadomo, że różnie to bywa.

Po zmyciu pory są zamknięte, cera leciutko rozjaśniona i przede wszystkim bardzo gładka i przyjemna w dotyku, nie przesuszona. Nie wiem jak z wypryskami, bo takowe mi się nie zdażają aczkolwiek maska generalnie sprawdza się. Może nie działa jakoś spektakularnie, ale będzie dobra do użycia np. przed wyjściem. Do genialnych maskek glinowych Cattier i Queen Helene co prawda jej brakuje, choć i tak jest warta polecenia szczególnie za tak niską cenę.

Ocena : 4+ / 5

Cena:7ml / ok. 2zł

Dostępność: drogerie

Skład: Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Kaolin, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Dimethicone, Titanium Dioxide, Saccharomyces/ Zinc Ferment, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Hydroxide


Używałyście już tej maseczki lub innej saszetkowej od Ziaji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz