niedziela, 6 lipca 2014

Avon- Ideal Flawless CC





Nie mam szczęścia do kosmetyków tej marki, bo tylko nieliczne okazują się dość dobre, a większość to totalne niewypały i tak jest w przypadku tego kremu CC. Krem jest tak zły i beznadziejny, że nie widziałam sensu jego dalszego używania i wylądował w koszu...


Odcień: mam ten o nazwie Natural Beige i mimo, że na początku bałam, że, będzie za ciemny to tak naprawdę wcale taki nie jest i jest odpowiednio dobrany do mojej jasnej karnacji. Nie odznacza się na niej, jest praktycznie zupełnie niewodoczny. To jedyny plus.



Zapach: większość kremów Avonu pachnie dla mnie czystą chemią i ten CC też. Aromat nie jest niby mocny, ale nie lubię go.

Konsystencja: nie jest gęsta, nie totalnie lejąca, ale dosyć płynna i trzeba uważać, bo krem ma tendencje do mazania się na skórze w czasie aplikacji, ale w sumie nie miałam jakiś wielkich kłopotów z nakładaniem.

Efekt: raczej brak efektu. Krem już w trakcie nakładania strasznie natłuszczał mi twarz, wyglądała poprostu nieświeżo, pory, które normalnie mam niewidoczne tu były wręcz ogromne no i chyba domyślacie się jak to wyglądało :/  Koniecznie musiałam przypudrować twarz, ale to i tak nie dało zbyt wiele, bo po krótkim czasie znów pojawił się MEGA błysk i pory niczym kratery, co jest o tyle dziwne, że zwykle nic się takiego u mnie nie dzieje.  Producent zapewnia, że krem ten nawilża, ja bym powiedziała, że raczej natłuszcza i wzmaga produkcję sebum.

Kolejna sprawa to to, że kosmetyk w ogóle nie wyrównuje kolorytu cery,a  to jego główne zadanie. Nie kryje nawet malutkich przebarwień z którymi każdy korektor daje sobie u mnie radę,a  co by były z większymi niedoskonałościami ?!  Ja wiem, że to nie podkład i nie ma być super kryjący, zresztą nawet nie chciałabym, aby taki był, no, ale żeby przynajmniej krył choć trochę. Niestety nic z tego. To taki kosmetyk, który nic nie robi.

Dobrze, że dodano do niego filtr SPF 20, bo ja szczególnie latem nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez filtra na twarzy, ale z drugiej strony producent znowu dodał tu okropny Benzophenone-3 co jest w zasadzie normą dla Avonu , bo w wielu jego kosmetykach ten składnik figuruje, a ja go unikam.


Nie widzę praktycznie żadnych zalet i nie polecam zakupu. Dwie gwiazdki tylko za dopasowany kolor.


Ocena: 2 / 5

Cena: 30ml / zależna od promocji

Dostępność : Avon
 
Skład: Aqua, Homosalate, Ethylhexyl Methoxycinnamte, Propanediol, Butyloctyl Salicylate, Benzophenone-3, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Silica, Octocrylene, Dilauryl Thiodipropionate, Ceteareth-20, PEG-8, Glycerin, Octyldodecanol, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Hydrogetanted Lecithin, Stearoxytrimethylsilane, Ceteth-2, Kaolin, Stearyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acrylodimethyl Taurate Copolymer, Disodium EDTA, Ethylene Brassylate, Parfum, Isohexadecane, Polysorbare 60, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Glycyrrhiza Glabra ( Licorice) Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extracy, Retinyl Palmitate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopherol, Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499



Używałyście już tego kremu CC ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz