sobota, 5 lipca 2014

Bijan - VIP for women EDT






Pierwsze co rzuca się w oczy to nietypowy, zabawny flakonik, który mnie kojarzy się ze smoczkiem bądź dziecięcą grzechotką. Te flakoniki są charakterytyczne dla marki Bijan. Sam zapach niestety kompletnie mnie nie´´ porwał´´. Dużo sobie po nim obiecywałam, a tymczasem okazało się, że nie jest dla mnie.

Stworzono go w 2008r. i nalezy on do kategorii kwiatowo-owocowo-gourmand, czyli powinno być ciekawie, trochę jadalnie, a jednak VIP  mnie poprostu znudził!  Zapach od początku do końca jest taki sam, w ogóle się nie rozwija, nie ma jakieś głębi, poprostu jest i tyle. Ja czuję tu jedynie śliwkę z ambrą, a wszystko to przykryte trochę słodką wanilią. To wszystko. Nie ma nic więcej i mimo, że nuty zapachowe obiecują coś fajnego to VIP jest prosty jak ´´budowa cepa´´ w dodatku ja bym nie powiedziała, że jest stricte ´´jadalny´´, bo na mojej skórze właściwie tylko ta wanilia lekko tu słodzi, choć i tak zapach nie jest mocny i śmiało mogłam go nosić też w upał, bo trzyma się blisko skóry. Szkoda tylko, że jest tak strasznie banalny...  Nie ma tu nic co by mi się podobało na tyle, żebym chciała go dalej używać i buteleczka  powędruje bez żalu w świat.


Trwałośc niestety też nie za dobra. Wyczuwam go na sobie jedynie  ok.3godz.

Nuty zapachowe:

nuty głowy: śliwka, mandarynka, czarna porzeczka

nuty serca: lilia, jaśmin, tahitańska gardenia

nuty bazy: wanilia, piżmo, ambra



Ocena: 3 / 5

Cena: 75ml / ok. 40zł

Dostępność: perfumerie online


Znacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz