środa, 23 lipca 2014

DelaWell - peeling witaminowy w żelu do rąk, stóp i ciała




Kolejny i mam nadzieję, że ostatni produkt tej marki, który miałam okazję wypróbować jeśli wszystkie one są takie przeciętne...

Przede wszystkim nie przemawia do mnie forma żelu, bo w tym wypadku do czynienia z ´´zielonym glutem´´, który trzeba ostrożnie nabierać, bo lubi ot tak sobie spadać na ziemię. Drobinkami ściernymi są tu drobiny z łodyg bambusa i witamina E,a  całość pachnie identycznie jak pozostałe kosmetyki z tej żelowej serii, czyli niezbyt ładnie roślinno-kosmetycznie.

Sam peeling w działaniu jest mocno średni i dla mnie zwolenniczki konkretnych drapaków jednak zbyt łagodny, choć drobiny są wyczuwalne na skórze. Używam go raz w tygodniu na całe ciało i o ile sprawdza się w przypadku ramion to już przy łydkach, pośladkach i udach naprawde mógłby być mocniejszy w działaniu, bo w tych rejonach przydaje się silniejsze złuszczanie martwego naskórka.







Do dłoni i stóp jak sugeruje producent u mnie się nie nadaje. Do stóp był zdecydowanie za słaby i nie czułam żadnego działania. Natomiast skórę rąk ściągał i wysuszał i szybko zrezygnowałam ze stosowania go na te miejsca. Nawilżać napewno nie nawilża, bo ja po użyciu na całe ciało koniecznie muszę nałożyć balsam.


To taki peeling, który niby coś robi, ale nie do końca. Używam go, bo krzywdy mi nie robi , ale kupowanie go raczej nie ma sensu.


Ocena : 3 - / 5

Cena : 260ml / ok. 35zł

Dostępność : strona producenta


Skład: Aqua, Glycerin, Bambusa Arundinacea Steam Powder, Olea Europaea ( Olive) Leaf Extract, Methyl Gluceth-20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Gernaiol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl-3 Cyclohexene Carboxaldehyde, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Tocopheryl Acetate, CI 77491, CI 19140, CI 42090



A jaki peeling do ciała Wy lubicie najbardziej?

2 komentarze:

  1. Szkoda... Ja do rąk bardzo lubię peeling cukrowy z Palomy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam peeling Palomy tyle, że wersję do stóp i jest bardzo dobry :)

      Usuń