niedziela, 20 lipca 2014

Eveline Cosmetics - Argan Oil - głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic










To mój pierwszy tego typu wynalazek i powiem szczerze, że żadna rewelacja to to nie jest. Osobiście wolę normalne balsamy czy inne mazidła nakładane po prysznicu tym bardziej, że lepiej spełniają one swoją rolę nawilżającą. 

Konsystencja rzeczywiście jest typowa dla balsamów jednak w ogóle nie tłusta. Zapach jest dokładnie taki sam jaki posiada różowy krem do biustu Eveline, czyli pudrowy - na skórze bardzo słabo wyczuwalny. Zasada działania tego kosmetyku jest prosta :  najpierw myjemy ciało pod prysznicem naszym ulubionym żelem / mydłem , spłukujemy po czym nakładamy ten balsam i też spłukujemy. Nie pieni się on w ogóle, nie ma poślizgu i muszę nakładać go dosyć dużo, więc siłą rzeczy opakowanie skończy się szybciej niż możnaby przypuszczać.

Mam teraz skórę normalną, ale moim zdaniem ten balsam napewno nie jest odżywczy,a  i nawilża na krótko. Owszem, bezpośrednio po umyciu skóra jest tylko troszeczkę gładsza, ale po ok godzinie mam wrażenie, że jednak na łydki, pośladki i uda coś przydałoby się nałożyć. Natomiast po depilacji ten balsam się u mnie nie sprawdza, bo wtedy potrzebuje większego nawilżenia, a ten kosmetyk tego nie zapewnia, jest one raczej powierzchowne i krótkotrwałe. Ogólnie produkt nie zachwyca, choć jakiś totalnie zły też nie jest. Ot przeciętniak i raczej gadżet niż kosmetyk pierwszej potrzeby, który napewno nie ma działania głęboko odżywczego.  Nie polecam do skóry suchej i problematycznej, a właśnie dla tych z Was, które smarują się balsamami od czasu do czasu, mają skórę w dobrej kondycji i chcą zaoszczędzić te parę minut szczególnie rano.


Mam jeszcze z tej serii balsam pod prysznic nawilżający, który wkrótce pokaże, choć niewiele się on różni od odżywczego. W składzie znalazl się olejek arganowy, roślinne komórki macierzyste PhytoCellTec, witaminy A, E i F i niestety parafina :/

Generalnie wypróbować zawsze można, choć ja po skończeniu butelki nie zamierzam kupować ponownie. 


Ocena:  3 / 5

Cena: 350ml / ok. 16zł

Dostępność: Rossmann



Wypróbowałyście już te balsamu pod prysznic ?

4 komentarze:

  1. Jakoś nie przekonują mnie te balsamy pod prysznic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten nie przekonują tym bardziej, że działanie nie umywa się do zwykłych balsamów.

      Usuń
  2. Nie rozumiem fenomenu tego typu produktów ;) Nie ma to jak oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz coraz więcej marek wypuszcza takie balsamy pod prysznic i w sumie nie wiem po co, bo to niepotrzebne.

      Usuń