sobota, 26 lipca 2014

Guerlain - Aqua Allegoria - Limon Verde EDT






Najnowszy zapach z linii Aqua Allegoria zainteresował mnie jeszcze zanim pojawił się w perfumeriach, bo zastanawiłam się co kupić sobie na lato i jako, że wszelkie kompozycje Guerlain zawsze bardzo mnie interesują,więc bez oporów kupiłam flakon kiedy tylko pojawił się na Truskawce.

Chciałam czegoś świeżego, aromatycznego z niewielką kroplą słodyczy. Czegoś co orzeźwi mnie w upalny dzień i nie zamęczy ani mnie ani otoczenia. Limon Verde taki właśnie jest! Orzeźwia jak szklanka domowej lemoniady  pita w ogrodzie gdzieś w tropikalnym kraju. Czuć wyraźnie świeżą, tryskającą sokiem limonkę i przekrojone soczyste owoce ( szczególnie figi),a także zielone liście lekko rozgniecione w dłoniach. Dodatek trzciny cukrowej całość delikatnie osładza, ale w żadnym wypadku nie można tu mówić o jakieś nachalnej słodyczy i nie jest to napewno żaden zamulający słodziak! Za to rewelacyjnie pobudza i dodaje energii. Świetnie nosi mi się go właśnie w takie gorące, letnie dni jakie teraz tu panują, kiedy temperatura sięga 30stopni,a  wtedy mam właśnie ochotę na spacer brzegiem morza, gdzie czuć w włosach powiew wiatru, a nad głową przelatują skrzeczące mewy. To zapach wakacji i odpoczynku.

Jako, że jest to woda toaletowa nie spodziewałam się nadzywczajnej trwałości, ale jest dobrze. Spokojnie wytrzymuje u mnie ok 4-5godz, choć po 3 godz jest wyczuwalna raczej już blisko skóry.



Dla mnie to świetna propozycja na tegoroczne lato i mam nadzieję, że Thierry Wasser na kolejny sezon  stworzy coś równie ciekawego!


Nuty zapachowe : 

nuty głowy:  limonka

nuty serca : nuty zielone, tropikalne owoce, figa, trzcina cukrowa

nuty bazy : fasola tonka


Ocena : 5 / 5

Cena: za moje 75 ml zapłaciłam  55€

Dostępność : kupowałam na Truskawce


Znacie już ten zapach?  Jaki jest Wasz ulubiony zapach na lato?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz