środa, 2 lipca 2014

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Lirene - fluid rozświetlający z witaminą duo C 01 Jasny








Bałam się tego podkładu, oj bałam, bo jak czytam:  podkład rozświetlający to od razu widzę tonę brokatu i maksymalnie przetłuszczoną twarz. Okazało się jednak, że bardzo się myliłam, a kosmetyk jest wyjątkowo dobry!

Konsystencja: każdy podkład nakładam pędzlem. Ten fluid nie przysparza żadnych trudności w równomiernym nałożeniu. Nie robi smug, nie marze się. Nie jest ani za rzadki ani przesadnie gęsty. Jak widać nie ma w sobie żadnych niepotrzebnych ´´wspomagaczy´´ typu drobinki.

Kolor:  do wyboru mamy 4 odcienie, a 01 Jasny jest dla mnie wprost idealny. Świetnie stapia się z cerą i jest na niej niewidoczny.

Efekt:  to bardzo dobry podkład na ciepłe pory roku, bo kryje słabo i z większymi problemamu typu wypryski, mocne przebarwienia raczej sobie nie poradzi. Ja nie mam tego kłopotu, więc dla mnie jest w sam raz. Kosmetyk bardzo dobrze wyrównuje koloryt cery i nadaje jej taki odświeżony, naturalny wygląd.  Co ważne moja cera w ogóle się przy nim nie błyszczy, a jest zmatowiona na cały dzień nawet przy upałach! Nie spodziewałam się tego po fluidzie rozświetlającym!  Mat ten nie jest płaski, wręcz przeciwnie cera wygląda bez zarzutu. Nie zauważyłam co prawda tego rozświetlenia, ale może chodzi o to, że twarz wygląda promiennie i poprostu lepiej.

Trwałość : U mnie całodzienna. Podkład trzymał się bez poprawek aż do wieczornego demakijażu.


Z reguły nie lubię naszych polskich podkładów, ale ten polecam z pełnym przekonaniem!


Ocena : 5 / 5

Cena: 30ml / ok. 15zł

Dostępność : Rossmann

Skład: Aqua, Cyclohexasiloxane, Cyclopentasiloxane, , Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Talc, Synthetic Fluorphlogopite ,Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Sodium Chloride, Cera Alba ( Beeswax), Dimethicone, Magnesium Sulfate, Polysilicone-11, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium, Triistearate, Ethylhexylglycerin, Tin Oxide, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Lecitin, Alcohol Denat, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891 Titanium Dioxide, CI 77492 Iron Oxides, CI 77491 Iron Oxides, CI 77499 Iron Oxides, CI 77489 Iron Oxides



Testowałyście już ten fluid?

1 komentarz:

  1. Mam, mam:) Również szykuję się do recenzji.
    Posiadam 3 i 4 jednak chyba 3 bardziej przypadła mi do gustu. Trzecia tubka już czeka na swoją kolej:)
    Super produkt w niskiej cenie. Osobiście jestem zadowolona tak samo jak Ty.

    OdpowiedzUsuń