czwartek, 24 lipca 2014

Moje nowe nabytki z iherb i nie tylko...



Przybyło mi parę nowych kosmetyków. Jedne zamówiłam jak zawsze z iherb, a drugie dostałam w paczce z Polski :)







1. Kirk´s Castile - bezzapachowe mydełka kokosowe bez chemii, bez syntetycznych detergentów.

2. Queen Helene - Mud Pack Masque - maska do twarzy z glinką i kaolinem

3. Syrop z Agawy - u mnie musi być zawsze tak samo jak syrop klonowy

3. Monoi Tiki Tahiti - naturalny olejek kokosowy i z kwiatów Tiare

4. dwie tubki żeli do zębów bez fluoru dla dzieci : Jason Natural- Kids Only! o smaku pomarańczowym, Branam - żel do zębów z ksylitolem o smaku gumy do żucia





5. Mustela - 9 miesięcy - Szybki Komfort Nóg- żel na zmęczone nogi ( użyłam już kilka razy i nie jestem niestety zadowolona : / )

6. Bielenda - arbuzowy peeling do twarzy

7. Nuxe- Reve de Miel - ultraodżywczy balsam do ust



Od jakiegoś czasu szukałam też dobrej i prostej w obsłudze lokówki i na nic rewelacyjnego nie mogłam natrafić, bo moje włosy są śliskie i niepodatne na kręcenie za pomocą takich urządzeń (ale co dziwne kręcą się kiedy jest wilgotno, można je też bez problemu pofalować i pokręcić używając sprayu z wodą morską, a zwykłą lokówką nie). Aż tu trafiłam na absolutną nowość, czyli Babyliss Curl Secret. Poczytałam, przetestowałam w sklepie i zdecydowałam, że musi być moja i naprawdę było warto!  Opiszę jej działanie w osobnej notce.









Jak Wam się podobają moje nowe nabytki ?  Coś Wam szczególnie wpadło w oko?

2 komentarze:

  1. Jaka dziwna ta lodówka O_O
    Zakupy fajne, czekam na recenzje, szczególnie peelingu z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wygląda dziwnie, ale u mnie sprawdza się sto razy lepiej niż te stożkowe i jest niesamowicie prosta w obsłudze.

      Usuń