niedziela, 27 lipca 2014

Soraya - 10min na... Perfekcyjne Oczyszczenie - glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej




Jako fanka maseczek z glinką ucieszyłam się, kiedy w ręce wpadła mi ta oto maseczka Sorai, bo czytałam , że wiele dziewczyn ją sobie chwali. Według mnie jest ona całkiem dobra, ale nie widzę w niej jakieś rewelacji.

Na oczyszczoną peelingiem skórę nakładałam tę jasnozieloną, pachnącą jakby proszkiem do prania ( tak typowo kosmetycznie-chemicznie, ale nie drażniąco)maź i pozostawiałam  na przykazane 10min. Już po chwili od aplikacji maska zasycha i lekko ściaga skórę, co jednak mi zupełnie nie przeszkadza i nie zraszałam jej wodą w sprayu ani niczym innym. Wiem, że wielu osobom  mocno przeszkadza to, że większość glinkowym masek ściąga skórę w czasie zasychania, ale ja nie widzę w tym problemu i nigdy nie daję za to minusa.

Kosmetyk zmywa się bardzo łatwo i szybko, a efekty ? Moja cera była po niej gładka, miła w dotyku, delikatnie zmatowiona i nie przesuszona, a pory niewidoczne. Tak działa na mnie większość takich drogeryjnych masek i nie widzę w tym wielkiego WOW, ale jest naprawdę dobrze. Nie walczę z wypryskami i z mocno przetłuszczającą się cerą, więc nie wiem jak kosmetyk na taką by podziałał.

Jak informuje producent jedna saszetka ( a jest ich dwie) wystarcza na 2 zastosowania, choć mnie obie wystarczyły na 6 zabiegów, a nie żałowałam jej sobie. Denerwuje mnie właśnie tylko to opakowanie, bo nie znoszę takich saszetek i zawsze muszę kombinować jak tu zamknąć otwarte opakowanie, żeby zawartość nie wyschła. Dużo lepiej sprawdziłaby się nawet niewielka tubka!


Czy polecam? Myślę, że jak najbardziej można przetestować szczególnie jeśli w planach mamy ważne wyjście lub poprostu chcemy sobie umilić wieczór i zafundować takie małe domowe SPA :)


Ocena : 4 / 5

Cena: 10ml / ok 3zł

Dostępność : m.in. Rossmann





Używałyście tej maseczki?

6 komentarzy:

  1. Lubię maseczki z zieloną glinką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka, to jak wizyta u kosmetyczki, tylko trochę taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mnie dała aż tak fantastycznych rezultatów, ale może dlatego, że mam cerę, na którą nie mogę narzekać

      Usuń
  3. Ja też, ale zdecydowanie TYLKO w tubie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją , czeka na zużycie :D .

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram - maseczka jest bardzo dobra, nadaje się do oczyszczania nawet mojej okropnie zapychającej się cery :)

    OdpowiedzUsuń