sobota, 19 lipca 2014

Yves Rocher - Flowerparty by Night EDP






Po Flowerparty w czerwonym flakoniku przyszedł czas na jego wersję ´´nocną´´, czyli Flowerparty by Night, ale niech Was nie zmyli ta nazwa, bowiem  nie ma  on nic wspólnego z zapachami wieczorowymi. To typowo dzienny zapach, który praktycznie niewiele różni się od zwykłego Flowerparty.

Mimo, że powinnam wyczuć tutaj 3 podane nuty zapachowe, czyli olejek z gorzkiego migdała, anyż i absolut wanilii to kompletnie ich nie czuję. Dla mnie ta kompozycja jest typowo owocowa ( mój nos rozpoznaje  pomarańczę z liczi, ale generalnie trudno to jednoznacznie stwierdzić, bo nuty zlewają się ze sobą) z niewielką domieszką wanilii, którą błąka się w tle. Zero migdałów i anyżu,a  przynajmniej ja nic takiego nie odnotowałam. Myślałam, że zapach będzie intensywnie słodki w sposób ´´jadalny ´´, ale niestety nie. To taka owocowa, lekka słodycz w sam raz na wiosnę i lato, ale tylko wtedy kiedy chcemy pachnieć bardzo subtelnie, bowiem Flowerparty by Night ma słabą projekcję i niezbyt dobrą trwałość nawet jak na EDP ( na mnie maksymalnie 2godz nawet po dość obfitym spryskaniu).


Generalnie ten zapach nie powala. Jest taki zwykły, niczym się nie wyróżnia, ale też trudno powiedzieć, aby kogoś mógł do siebie zrazić, bo znika szybciej niż zdąży nas rozdrażnić :).  W Finlandii nie jest już on dostępny na stronie Yves Rocher, a jeśli będziecie go chcieli kupić to  polecam tylko po duużej promocji, bo naprawdę nie jest wart tych ponad 100zł za jakie można go było dotychczas nabyć.



Nie polecam, ale też nie odradzam. Wypróbujcie jeśli lubicie słodkawe, owocowe zapachy.


Ocena : 3 / 5

Cena: 50ml / ok. 125zł

Dostępność : obecnie raczej online


Znacie ten zapach?

3 komentarze:

  1. Zapach totalnie nie mój, nie cierpię anyżu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go toleruje tylko w perfumach, ale w tym zapach kompletnie go nie czuć, nic a nic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałąm ten zapach,ale praktycznie różnicy od czerwonego Flowerparty nie wyczuwałam

    OdpowiedzUsuń