sobota, 12 lipca 2014

Yves Rocher - Secret D´Essences Neroli EDP












Secret D´ Essences Neroli  to wraz z Voile D´Ambre i Iris Noir moi ulubieńcy od Yves Rocher i żałuję, że firma nie zdecydowała się na kontynuację tej serii, a co więcej wycofuje większość tych zapachów i tak nie można już u mnie dostać Iris Noir oraz Rose Absolue, który bardzo chciałabym mieć :/ Co mnie okropnie drażni to to, że Yves Rocher od tego czasu nie stworzyło żadnego zapachu godnego uwagi ,wszystkie inne są według mnie dość słabe natomiast ciągle pojawiają się flankiery znanych zapachów tej marki, które nie wnoszą nic nowego i są baardzo nijakie. 

Wracając jednak do Secret D´Essences Neroli to jest to zapach przede wszystkim łagodny, nie narzucający się i perfekcyjny na gorące dni. Dominuje oczywiście neroli wraz z kwiatem pomarańczy,a  w tle wyraźnie czuję mydełko takie dobrej jakości. To zasługa piżma. Prosto, a przy tym niebanalnie, bo kompozycja ma niewątpliwy urok. To taki zapach, który pokochają miłośniczki kwiatu pomarańczy ( ja się do nich zaliczam!) i można go nosić na codzień bez względu na okazję, bo z pewnością nikt nie będzie na niego narzekał.


Kompozycja powstała w 2013r. , a jej twórczynią jest Veronique Nyberg ( P. Rabanne Invictus, J. Choo Exotic).

Trwałość u mnie ok. 4-5godz i zapach ´´ciągnie´´ za sobą małą chmurkę.



Warto poznać ten zapach jesli gustujecie w delikatnych, świeżych, kwiatowych woniach!

Nuty zapachowe:

nuty głowy: gorzka pomarańcza, petitgrain

nuty serca: esencja neroli, kwiat pomarańczy

nuty bazy: piżmo


Ocena : 5 / 5

Cena: ja kupiłam 3 flakoniki 15ml po 11€ każdy, a cena 50ml i 30ml to odpowiednio 40€  i 28€ w Finlandii,  w Polsce 50ml kosztuje 175zł, a 30ml 132zł

Dostępność : YR


Znacie ten zapach?  Który z tej serii lubicie najbardziej?

1 komentarz: