niedziela, 24 sierpnia 2014

Astor - Shine Deluxe Jewels nr 008 Precious Amethyst














Wspominałam, że nie jestem miłosniczką błyszczyków, bo strasznie razi mnie to, że większość z nich (nawet te z wyższej półki) się kleją i czuć je na ustach. Poza tym stawiam na długotrwałość,a  one tego nie zapewniają.  Postanowiłam jednak wypróbować Shine Deluxe z serii Jewels w jednym z odcieni różu, czyli 008 Precious Amethyst, który na ustach jest stonowany, naturalny i nie rzuca się zbytnio w oczy. Cóż mogę powiedzieć ? Błyszczyk jest fajny i nie żałuję, że go mam. Śmiało może konkurować z tymi drogimi, bo niczym im nie ustępuje.

Konsystencja jest idealna, błyszczyk nie jest ani za ciężki, ani za lejący i co bardzo mnie uciszyło nie klei się tak chamsko jak wiele. Owszem całkowicie nie jest tego pozbawiony, ale nie denerwuje mnie to aż tak mocno i zdaża mi się go użyć w wietrzny dzień. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób nabłyszcza usta, bo daje efekt tzw. tafli wody optycznie je powiększając i wygładzając. Nie wysusza przy tym warg. Posiada malutkie, srebrne drobinki aczkolwiek w ogóle mi one tu nie przeszkadzają, bo są niewyczuwalne, słabo widoczne ( jedynie w świetle) i schodzą równo wraz z błyszczykiem.

Producent podaje, że błyszczuk utrzymuje się do 6 godzin.Niestety nie jest to prawda. U mnie bez jedzenia i picia schodzi po ok. 2, a jeśli coś zjem to od razu musze go nałożyć ponownie. Jest tak samo trwały jak większość błyszczyków.  Pachnie jakby kremowo, smaku nie posiada. Dodatkowym plusem jest poręczny, płaski aplikator - gąbeczka.


Nie kupię go ponownie, bo wolę szminki, ale jeśli Wy preferujecie błyszczyki to koniecznie sprawdzcie Shine Deluxe, bo to naprawdę porządny lip gloss!

Ocena: 4 + / 5

Cena: 5,5 ml / ok. 20zł

Dostępność : Rossmann


Znacie ten błyszczyk ?

2 komentarze:

  1. Ładnie wygląda ale ja się z błyszczykami nie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie i dlatego sama praktycznie ich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń