niedziela, 10 sierpnia 2014

Eveline Cosmetics - Magical CC - Diamonds & 24k Gold - nawilżająco - rozświetlający krem CC 8w1













Kolejny z drogeryjnych kremów CC, któy znalazł się u mnie na półce, a że takie kosmetyki lubię to i testowanie ich sprawia mi przyjemność :)

Ten krem posiadam w odcieniu Light i moim zdaniem jest on o pół tonu dla mnie za ciemny z tym, że nie wygląda to źle, a właśnie jak leciutka opalenizna z tym, że jeśli macie bardzo bladą karnację, jaśniejszą niż moja to ten kolor już nie będzie dla was. Nie narzekam na niego, choć szczerze powiedziawszy mógłby być jednak jaśniejszy. W ogóle ten odcień może zmylić, bo w opakowaniu krem jest taki perłowo - biały i ma w sobie coś ala brązowe opiłki koloryzujące i dopiero sekundę po nałożeniu na skórę ukazuje się rzeczywista barwa kosmetyku.  Pachnie tak samo jak inne kosmetyki z linii Diamonds & 24k Gold kosmetycznie -owocowo.


Nakładanie nie jest problemowe tyle tylko, że wbrew obietnicy producenta ten krem mojej cery w ogóle nie matuje, a co więcej błyszczy się ona praktycznie od razu i użycie pudru jest konieczne. Nie lubię kiedy podkład czy taki krem sprawia, że świecę się jak latarnia i taka cecha skreśliłaby go u mnie natychmiastowo, ale właśnie po oprószeniu twarzy pudrem ten błysk znika i mat trzyma się u mnie przez długie godziny. Bez pudru jednak ani rusz...

Poza tym krem ma wyrównywać koloryt cery i pokrycia niedoskonałości i faktycznie to pierwsze zadanie spełnia nawet nieźle, troszkę też kryję niewielkie przebarwienia, które posiadam, ale nie wypowiem się jak byłoby w przypadku widocznych niedoskonałości, bo takich na szczęście mi się nie zdażają. Należy jednak pamiętać, że nie jest to kosmetyk mający za zadanie zakamuflować duże zmiany! Poza tym ten krem sprawia, że moja cera wygląda poprostu na naturalnie rozświetloną, gładką i jest odczuwalnie nawilżona. Szału tu co prawda nie ma, ale jest poprostu dobrze i krem oprócz wspomnanego braku matowania sprawdza się u mnie w dni kiedy nie chcę nakładać tradycyjnego podkładu. Dodatkowo zawiera filtr SPF 15, jednak w lato jest on dla mnie za niski, więc pod spód muszę nałożyć krem z filtrem SPF 30.


Myślę, że mogę go polecić posiadaczkom cery normalnej i suchej oraz takiej bez tendencji do nadmiernego błysku i rozszerzonych porów. Jeśli szukacie rozświetlającego kremu koloryzującego to sprawdzcie ten CC!

Ocena : 4  / 5

Cena: 30ml / ok. 28zł

Dostępność : Rossmann


Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Isododecane, Glycerin, BIS-PEG / PPG – 14 / 14 Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isodecyl Neopentanoate, Polyglyceryl-2 Dopolyhydroxystearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, BIS- Ethylhexyloxyphernol Methoxyphenyl Triazine, Polymethyl Methacrylate, Hyaluronic Acid, Beeswax, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG / PPG- 10 / 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Hydrogenated Castor Oil, Tocopherol, Dimethicone, Butylene Glycol, Carbomer,



Używałyście już tego kremu ?

2 komentarze:

  1. Mam skórę mieszaną więc raczej po niego nie sięgnę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam umiarkowanie tłusta, a obecnie normalna i ten krem nie jest moim zdaniem odpowiedni dla cer z tendencją do przetłuszczania, no chyba, że ma się dobry puder, który zapewnia wielogodzinny mat.

      Usuń