czwartek, 14 sierpnia 2014

Green Pharmacy - scrub do stóp








Jako, że moje stopy są dość wymagające i muszą być codziennie smarowane i raz w tygodniu peelingowane, a raz w miesiącu przydaje im się większy zabieg pielęgnacyjny to szukam przede wszystkim dobrych, odżywczych kremów i peelingów do tej części ciała. Różnie mi to wychodzi, bo raz trafiam na produkty , które kończa w koszu,a  innym razem jestem zadowolona, choć fajerwerków jakoś nigdy nie ma.  O marce Green Pharmacy słyszałam, miałam już jej olejek do włosów ( który notabene okazał się niewypałem) i niestety o tym scrubie do stóp też nie powiem nic dobrego. Dla mnie jest poprostu beznadziejny i  w ogóle nie spełnia swojej podstawowej roli.



Konsystencja jest rzadka przez co kosmetyk spływa w trakcie aplikacji i nie da się nim wykonać masażu w celu usunięcia martwego naskórka. Drobinki to pestki moreli i  mimo, że dość duże i wyczuwalne to też w zasadzie nic nie robią. Bardzo lekko masują, ale nic poza tym, a po wszystkim skóra stóp jest w dokładnie takiej samej kondycji, nie odczuwam żadnego wygładzenia, odżywienia , a już napewno nie chłodu i świeżości co zapewnia producent. Ten preparat poprostu nie działa, no chyba, że kogoś satysfakcjonuje takie lekkie, prawie niewyczuwalne´´mizianie´´ które byłoby akceptowalne,gdyby produkt  przeznaczono do dłoni lub wrażliwej cery, ale nie do stóp, gdzie potrzebne jest konkretne działanie.

Scrub zawiera olejek morelowy, mielone pestki moreli, olejki eteryczne jodły i drzewa herbacianego, kwasy owocowe, mentol i kamforę oraz niestety olej mineralny i parabeny, więc nie można go napewno nazwać naturalnym, a taki napis widnieje na tubce.  Pachnie charakterystycznie olejkiem z drzewa herbacianego i jakby leśną nutą. Niezbyt mocno i nie drażniąco.


Nie polecam  tego scrubu. Lepiej rozejrzeć się za czymś innym ( ze swojej strony polecam peeling do stóp Yves Rocher lub Palomy). To takie nic, nie warte nawet tych paru groszy.


Ocena : 1 / 5

Cena: 100ml / kupiłam za 6zł

Dostępność : kupowałam w małym sklepiku w nadmorskiej miejscowości


Skład : Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Glycerin, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Apricot Kernel Powder, Apricot Oil, Cetostearyl Alcohol, Calicylic Acid, AHA, Carbomer, Carbamide, Menthol, Parfum, Tea Tree Essential Oil, Camphor, Fir Essential Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, TEA, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben



Znacie kosmetyki Green Pharmacy ? Który lubicie ?

2 komentarze:

  1. Kupiłam krem do stóp tej firmy i mam nadzieję, że spisze się lepiej niż ten scrub :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już omijam kosmetyki tej marki. Nie przekonują mnie ani działaniem ani składem.

      Usuń