środa, 13 sierpnia 2014

Iwostin - Solercin SPF 30 - lekki krem ochronny








Solercin SPF 30 to kolejny krem z filtrem do twarzy, którego używam tego lata (  które jak nigdy wyjątkowo tu w tym roku dopisało :) ) i spośród pozostałych takich kremów jest najsłabszy.

Przede wszystkim wbrew temu co jest napisane na opakowaniu to raczej nie jest lekki krem, bo gdyby taki był to moja cera nie świeciłaby się po nim zaraz po aplikacji i jeszcze długo po. Zostawia on też wyczuwalną warstwę i sprawia, że moje niewidoczne normalnie pory przypominają kratery wulkanów! Mam też wrażenie, że skóra się pod nim  dusi, jest on za ciężki i być może sprawdzi się przy cerze suchej, ale napewno nie przy tłustej i mieszanej. Ma bardzo neutralny zapach i dosyć gęstą konsystencję.

Używałam go pod makijaż i nie było problemów z aplikacją podkładu, nic się nie ważyło, ale o ile normalnie moja cera nie świeci się jak szalona tak po tym kremie już po niedługim czasie sprawiała wrażenie spoconej i mocno nieświeżej. Zdecydowałam więc, że krem posłuży mi tylko do ciała, ale tam też zostawiał wyczuwalny film i był lekko tłusty i nie mijało to przez cały dzień.

Nie znoszę bielących kremów z filtrem,a ten niestety ma tę paskudną przypadłość, że jeśli nałożymy go za dużo (  a przecież kremów z filtrem należy nałożyć trochę więcej) to twarz jest trochę wybielona. Nie mocno, nie wygląda się jak duch, choć i tak za estetyczny widok to to nie jest. Fakt, że miałam inne tego typu kremy, które tak bieliły, że nie dało się wyjść z domu w obawie przed pękającymi ze śmiechu przechodniami :), ale jednak dla mnie bielący krem do twarzy odpada już na starcie.


W kwestii ochrony nie mam zastrzeżeń. Słońce tu świeci jak szalone ( niestety lato tu trwa krótko :/ ),  ja nie nabawiłam się żadnych przebarwień, a te stare nie pogłębiły się. Jednak musze tu podkreślić, że nie jestem zwolenniczką opalania.

Gdyby krem nie był tak tłusty i nie bielił to napewno zużyłabym całą tubkę, a tak chyba powędruje ona do śmieci.


Ocena : 3 - / 5

Cena: 50ml / ok. 30zł

Dostępność : apteki


Skład: Aqua, C12-C15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclopentasiloxane, Propylheltyl Caprylate, Ethoxydiglycol, Glycerin, Titanium Dioxide, Butyl Methoxydigenzoylmethane, Potassium Cetyl Phosphate, Bis- Ethylhexylphenol Methoxyphenyl Triazine, Caprylic / CapricTrigliceride, Methylene Bis- Benzotriazolyl Tetramethylbutylophenol, PVP / Eicosense Copolymer, Hydrogenated Polydecane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Hydrogenated Olive Oil Stearyl Esters, Tocopheryl Acetate, Hydroxystearic Acid, Decyl Glucoside, Sodium Polyacrylate, Propylene Carbonate, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Laminaria Ochroleuca Extract, Disodium EDTA, Parfum, Methylthiazolinone, Phenylpropanol, PEG-8 Tocopherol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid


A jakiego kremu  do twarzy z filtrem Wy używacie tego lata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz