sobota, 23 sierpnia 2014

Jennifer Lopez - Forever Glowing EDP










To mój pierwszy damski zapach sygnowany przez Jennifer Lopez, a wpadłam na niego przez przypadek. Otóż był w niskiej cenie, a że bardzo lubię nuty miodowe i toffi to bardzo się nim zainteresowałam tym bardziej, że w recenzjach ma dobre opinie. I tak nabyłam moje 50ml. Warto było, bo ten zapach nie jest typowo celebrycki i nie pachnie jak owocowy kompot, czyli jak większość takich perfum, które gwiazdy i gwiazdeczki masowo wypuszczają na rynek byleby tylko się sprzedał, a ja, że pachnie to bylejak to już inna sprawa. Forever Glowing to bardzo fajny lekko słodkawy mix toffi i miodu w połączeniu ze szczyptą szafranu i pudrowością irysa, który pojawia się na końcu. Jednak nic tu zamula i nie zasładza. Nie nazwałabym tego zapachu słodkim ulepem,a  prędzej ´´bezpiecznym słodziakiem´´. Ma on w sobie coś takiego, że wiele osób pytało mnie czym pachnę, a potem byli zdziwieni, że to zapach od J.Lo, bo nie jest oklepany i nadaje sie zarówno na cieplejsze dni jak i chłodne. Nie przeszkadza i nie jest natarczywy dla otoczenia. Szkoda tylko, że nie jest zbyt trwały, bo po ok. 4 godz. już go nie czuję.

Flakonik niewątpliwie zasługuje na uwagę, bo w trakcie psikania dolna część świeci chłodnym światłem przez kilka sekund i naprawdę wygląda to estetycznie i wzbudza zainteresowanie innych :)

Oczywiście nie jest to zapach, który z miejsca rzuca na kolana i nie da o sobie długo zapomnieć, ale napewno jest inny, ciekawszy niż wiele z tej kategorii. Dlatego myślę, że warto go przetestować!


Nuty zapachowe: 

nuty głowy : szafran, biały pieprz, biały miód

nuty serca : neroli, jaśmin, zamsz

nuty bazy: paczula, irys, toffi, wanilia


 Ocena : 5 / 5

Cena: za 50ml  zapłaciłam 16€

Dostępność : perfumerie online


Znacie zapachy J.Lo?  Który polecacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz