niedziela, 3 sierpnia 2014

Kilka nowych rzeczy z Yves Rocher



Kupiłam sobie ostatnio kilka rzeczy z Yves Rocher, bo mój mąż lubi stamtąd żele do mycia twarzy, więc jako, że była promocja to zakupiłam od razu dwa różne :) Nie mogłam sobie odmówić też wody toaletowej  Monoi Eau de Vahines, bo oferta była  niezła. Poza tym dwie kolorowe kredki z których jestem BARDZO zadowolona!




1. Sebo Vegetal - oczyszczający żel do mycia twarzy

2. Pure Calmille - żel do mycia twarzy

3, 4, 5, 6, 7-  Jardins du Monde - żele pod prysznic ( Limonka z Meksyku, Ziarna Kawy z Brazylii, Pomarańcza z Florydy, Zielona Herbata z Chin, Fioletowy Ryż z Laosu)

8. Woda toaletowa Monoi Eau de Vahines

9, 10 - kredki do oczu w odcieniu Bleu Roi i Jaune Citron

Gratis do zamówienia otrzymałam dobrze mi znany żel pod prysznic Les Plaisirs Nature o zapachu malinowym.




Jak Wam się podobają moje nabytki ?

2 komentarze:

  1. Miałam dwójeczkę i średni był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż nie jest zbyt wymagający co do żeli do mycia twarzy i praktycznie wszystkie mu pasują, bo mają tylko dobrze myć i tyle :) A, że te 2 kupione żele to dla niego to sam sprawdzi jak to z nimi jest.

      Usuń