czwartek, 7 sierpnia 2014

Mustela - 9 miesięcy - szybki komfort nóg








Mam problem z tzw. uczuciem ciężkich nóg szczególnie w obecnym czasie i z powodu upałów. Dotychczas pomagał mi na to zwykły żel chłodzący z apteki , ale kiedy się skończył pomyślałam, że może warto sprawdzić jak działa kosmetyk przeznaczony dla mnie, czyli dla ciężarnych. Wybrałam preparat dobrze mi znanej i lubianej marki Mustela, bo stosuję wiele jej kosmetyków i nie podejrzewałam, że coś może być nie tak. Niestety srodze się zawiodłam na tym preparacie i jestem na siebie zła, bo mogłam wybrać coś innego,a  tak mam kosmetycznego bubla, którego zużyję tylko dlatego, że był dość drogi i poprostu szkoda, żeby skończył w koszu. W innym wypadku napewno bym się nie zawahała.


Jest to rzadka emulsja o bladozielonym- białym kolorze ( na zdjęciu wyszedł on całkowicie biały) i bardzo delikatnym mentolowym zapachu, który nie zostaje na skórze. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiąc tłustej czy klejącej warstwy i od razu po aplikacji można się ubrać. To tyle z zalet. Dalej jest gorzej. Według producenta emulsja ma chłodzić i odprężać nogi dzięki ekstraktowi z mentolu i peptydów awokado. Poza tym ma zniknąć wrażenie nadmiernego gorąca, a skóra ma być bardziej jędrna. Szkoda tylko, że nijak sie to ma do rzeczywistości. Emulsja w ogóle nie chłodzi, a przynajmniej ja niczego takiego nie odczuwam. Początkowo myślałam, że może przesadzam i dałam kosmetyk do wypróbowania  mężowi, który również stwierdził, że nic a nic nie chłodzi, więc nie jest to tylko moja opinia. Druga sprawa, że absolutnie nie pomaga na zmęczone, ociężałe nogi. Nakładam go sporo, a i tak nic to nie daje i mogłabym chyba za jednym zamachem zużyć całe opakowanie. Nie widzę żadnego działania tego produktu oprócz tego, że minimalnie wygładza skórę łydek i nóg, a to pewnie za sprawą zawartego silikonu, ale ja przecież nie chciałam preparatu wygładzającego,a  redukującego nieprzyjemny uczucie przemęczonych nóg! Ja wiem, że taki kosmetyk dla kobiet w ciąży ma działać delikatnie i nie marudziłabym gdyby ten specyfik chłodził i pomagał zmęczonym nogom choć trochę, ale ta emulsja jak dla mnie jest totalnie bezużyteczna. Dawno żaden kosmetyk aż tak mnie nie rozczarował...

Wyszło na to, że i tak musiałam kupić apteczny żel chłodzący, który o niebo lepiej się sprawuje, a był o wiele tańszy niż ta nic nie robiąca emulsja Musteli.




Ocena : 1 / 5

Cena: 125ml / ok. 80zł

Dostępność : apteki stacjonarne i online


Skład :  Aqua (Water), PEG-12 Dimethicone, Propylene Glycol Dipelargonate, 1,2-Hexanediol, Carbomer, Ethyl Ximenynate, Glyceryl Caprylate, Menthyl PCA, Menthol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hydroxide, Hydrolyzed Soy Protein, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Hydrolyzed Avocado Protein, Maltodextrin, Butylene Glycol, Lupinus Albus Seed Extract, Pentylene Glycol, CI 42090 (Blue 1), Tocopherol, CI 47005 (Yellow 10).



 Znacie kosmetyki tej marki ? Który lubicie najbardziej ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz