czwartek, 28 sierpnia 2014

Paul Mitchell - Awapuhi Moisture Mist Hydrating Spray - nawilżająca mgiełka do ciała i włosów








Kosmetyki do włosów marki Paul Mitchell zajmują u mnie wysoką pozycję, bo są wysokiej jakości i rzeczywiście widać i czuć, że działają dlatego polecam je wszystkim, ale jednak ta nawilżająca mgiełka będzie wyjątkiem. Kupiłam ją, bo potrzebowałam pilnie jakieś nawilżającej odżywki do włosów koniecznie w formie sprayu i nic konktretnego nie umiałam znaleźć, a ten kosmetyk  ma wiele pozytywnych opinii i jeszcze nigdy się nie zawiodłam na produktach tej marki. No cóż, ten jest pierwszym...

Mam wrażenie, że psikam włosy wodą z kranu, bo kompletnie nie czuję, że ta mgiełka nawilża i działa w jakikolwiek inny sposób. Włosy są po niej takie same, nie odczuwam żadnej różnicy ani na plus ani na szczęście na minus, więc jest dla nich totalnie obojętna. Może to wynikać z tego, że moja czupryna jest zdrowa i lśniąca, więc nie wiem jak ta mgiełka poradziłaby sobie w przypadku innego rodzaju włosów. Po użyciu nie zostawia po sobie żadnego wyczuwalnego śladu i to w sumie dobrze, ale mogłabym też w ogóle jej nie użyć i efekt byłby taki sam - zero rezultatu. Jest też praktycznie bezzapachowa.

´´ Mgiełka została stworzona na bazie aktywnego, botanicznego ekstraktu z hawajskiego imbiru ( awapuhi) , który równoważy poziom wilgoci i zapobiega przesuszeniu włosów, a także sodu PCA, który jest naturalnym komponentem ludzkiej skóry i zwiększa jej miękkość. Kosmetyk zawiera też ekstrakt z alg słodkowodnych.´´

Można ją stosować także do ciała, ale szczerze mówiąc mnie taki pomysł wydaje się nieco dziwny. Nie przekonuje mnie używanie kosmetyku do włosów także do ciała, wolę osobne produkty. Żałuję, że zdecydowałam się na zakup akurat tej mgiełki i męczę się ze zużyciem wielkiej butli, a jak na złość produkt jest bardzo wydajny.


Inne kosmetyki tej marki zasługują na polecenie. Ten nie.


Ocena : 2 / 5

Cena: 250ml / 12€

Dostępność : kupowałam na Truskawce


 Skład : Water (aqua), Sodium PCA, Propylene Glycol, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone Hedychium Coronarium (White Ginger), PEG 12 Dimethicone, Hedychium Coronarium Extract (White Ginger), Spirulina Maxima Extract, Plankton Extract, Polyquaternium 4, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Lactic Acid, Fragrance (Parfum), Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Hydroxycitronellal



A może Wy polecicie mi jakąś dobrą, nieobciążająca nawilżającą odżywkę w sprayu do włosów normalnych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz