sobota, 30 sierpnia 2014

Schwarzkopf - Essence Ultime Omega Repair - odżywka do włosów zniszczonych i osłabionych












Jestem uprzedzona do kosmetyków do pielegnacji włosów z drogerii, bo zbyt wiele razy się ´´nacięłam´´. Szczególnie jestem nieufna do tzw. profesjonalnych linii, które można tanio kupić w zwykłych sklepach te najbardziej mnie rozczarowały. Potrzebowałam jednak jakieś bardziej odżywczej odżywki, która będzie dobrze współgrać z lżejszym szamponem i nie mając pomysłu co wybrać pomyślałam, że dam szansę odżywce z serii Omega Repair. Jest ona co prawda stworzona do włosów zniszczonych i osłabionych, ale z moimi normalnymi i zdrowymi też współpracuje całkiem nieźle. Nie uważam, żeby była jakaś rewelacja, aczkolwiek jak na drogeryjny produkt jest dobrze.

Od razu urzekł mnie jej zapach, bo jest naprawdę ładny. Jakby słodkawo-orientalny. Gdzieś już coś podobnego czułam, ale nie umiem sobie przypomnieć co tak pachniało. Aromat jest lekko wyczuwalny na włosach po umyciu. Konsystencja jest średnio gęsta, nie spływa w czasie aplikacji. Już w trakcie jej spłukiwania ( trzymam ok. 2 min) czuć, że włosy sa wygładzone, odżywka napewno też ułatwia ich rozczesanie, a po wysuszeniu fryzura nie była napuszona tylko wygładzona co jednak nie miało nic wspólnego z obciążeniem! Poza tym włosy były sypkie, miękkie i naturalnie lśniące. Jako, że moja czupryna sama w sobie jest nawilżona to nie wiem jak ta odżywka podziała na posiadaczki włosów zniszczonych, przesuszonych. Nie twierdzę też, że u wszystkich da ona takie efekty jak u mnie , bo wiadomo, że każda z nas ma inne potrzeby i inny rodzaj włosów dlatego najlepiej przekonać się samemu :)

W składzie mamy ekstrakt z pereł, pantenol, keratynę i wzbogacone proteiny. Oczywiście są też silikony, ale tutaj akurat moim włosom nic złego nie robią i nie sprawiają, że fryzura szybciej oklapuje i wygląda na nieświeżą co niestety ma miejsce przy wielu szamponach i odżywkach z silikonami.


W mojej ocenie produkt zasługuje na czwórkę, bo  dla mnie robi to co ma robić odżywka. Nie sądze jednak, żebym kupiła ją czy inny kosmetyk z tej linii raz jeszcze, bo jednak wolę produkty profesjonalne.

Komu bym ją poleciła ? Tym z Was, które mają włosy w dobrej kondycji bez tendencji do przetłuszczania, nie narzekają też na ich suchość i potrzebują troszkę mocniejszej odżywki do używania na codzień.


Ocena : 4 / 5

Cena: 250ml / ja płaciłam 8 €

Dostępność : Rossmann





Znacie produkty z serii Essence Ultime ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz