wtorek, 19 sierpnia 2014

Wibo - Elixir - nawilżająca pomadka do ust nr 03 i 06







nr 06




nr 03


To jednak z moich ulubionych pomadek i mimo, że jest tania to naprawdę warto ją wypróbować jeśli jej jeszcze nie znacie. Mam dwa kolory mocny róż nr 03 i stonowany, ciemniejszy róż nr 06. Pierwszy odcień dostałam do testów, a drugi podarowała mi Mama, bo jednak nie dobrze się w nim czuła. Mnie oba te kolorki wyjątkowo się podobają :)


Pomadki nie mają żadnych drobinek, a na ustach dają lekko błyszczący efekt. Z powodu idealnej konsystencji równo się nakładają i nie wysuszają ust. Kolory są nasycone, szczególnie nr 03 nie sposób przeoczyć,ale obydwa sprawiają, że usta są optycznie większe, pełniejsze i wygładzone. Nie spodziewałam się po nich jakieś nadzywczajnej trwałości, a jednak bez jedzenia i picia spokojnie wytrzymują u mnie 3 godz,choć i wtedy nie wymagaja poprawki. Smaku nie mają, a pachną delikatnie jakby kosmetycznie - kremowo. Nie widzę w nich żadnych wad oprócz okropnego, tandetnego opakowania z którego już po tygodniu zmazały się napisy i nie wygląda to estetycznie. Dla mnie jednak najważniejsze jest działanie i tu te szminki zdecydowanie zasługują na najwyższą ocenę.


Ocena : 5 / 5

Cena: 4,2g / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann



Znacie te szminki ? Co o nich sądzicie ?

2 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale zupełnie mnie nie kuszą... Pewnie przez te paskudne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie liczy się zawartość, a opakowanie to rzecz drugorzędna, bo i tak nie maluję się ludziom na widoku, więc nie wyjmuję szminki z torebki. Moim zdaniem warto tę szminkę wypróbować, bo nawet w gadżeciarskich opakowaniach kryją się buble.

      Usuń