środa, 6 sierpnia 2014

Yves Rocher - kredka do powiek odcień Jaune Citron








tusz IsaDora Build-Up Extra Volume Mascara, cień YR Illuminating Effect 02 Or blanc, kredka YR odcień Jaune Citron






Kupiłam tę kredkę w 2 kolorach : żółtym i niebieskim, który pokażę Wam innym razem i muszę powiedzieć jedno : żałuję... że nie wzięłam jeszcze innych odcieni, bo te kredki są świetne!

Kolor jak widać jest cytrynowy, nie ma żadnych drobinek. Nakłada się ją jednym pociągnięciem i od razu daje nasycony kolor przy czym jej konsystencja nie jest ani za miękka ani za twarda. Da się nią pomalować całą powiekę lub tylko grubszą kreskę, a na bazie trzyma się bez problemu aż do wieczornego demakijażu nawet w upał (  bez bazy nie próbowałam ).

Mam nadzieję, że Yves Rocher ich nie wycofa, bo byłaby to wielka szkoda. Jeśli macie możliwość i lubicie taki kolorowy makijaż to koniecznie te kredki przetestujcie! Ja sama przy kolejnym zamówieniu dokopię inne wersje kolorystyczne.


Ocena : 5 / 5

Cena: 3,25g / 5,90€

Dostępność : YR




Używałyście tych kredek? Jakie kolorowe kredki najbardziej lubicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz