wtorek, 9 września 2014

Eveline Cosmetics - Argan Oil + macadamia - ujędrniający suchy olejek do ciała z olejkiem makadamia








Nie raz i nie dwa powtarzałam i będe powtarzać, że preferuję oleje do ciała  tylko naturalne bez żadnych ´´wspomagaczy ´´, ale od czasu do czasu wpadnie mi w ręce coś co mniej naturalnego i bez krzywienia się używam, aby sprawdzić efekty i jeszcze ani razu nie zdażyło się, żeby taki kosmetyk był lepszy niż ten w 100% naturalny i ten suchy olejek Eveline również przegrał tę walkę, bo nie wyróżnia sie absolutnie niczym nadzwyczajnym.

Na początku pomarudzę nad opakowaniem, bo denerwuje mnie ta plastikowa butelka z której już przez rozpoczęciem stosowania odklejała się i zwijała naklejka,a  sam spray zacina się i działa tylko pod kątem prostym.Wolałabym zwykłą pompkę taką jak np. w olejkach Alterry. Kolejna rzecz to to, że butelka strasznie wyślizgiwała mi się z rąk co też nie ułatwia stosowania produktu.

Jak widać olejek jest żółty, jego aromat jest typowo kosmetyczny, taki zwyczajny i nie drażni nosa. Olejek według obietnic ma posiadać lekką konsystencję, doskonale się wchłaniać i nie pozostawiać łustej warstwy, ale nic z tego! On jest tłusty i czuć to już w trakcie nakładania! Ok, może nie aż tak tłusty jak np. oliwka Johnson´s, ale jednak tłustość jest i nie dam sobie wmówić niczego innego. Ta tłusta warstwa potrzebuje czasu na wchłonięcie i u mnie trwa to za długo, bo ok 20min, więc jak widąć, nie jest to kosmetyk do stosowania na szybko w ciągu dnia.

Czego mamy się spodziewać po tym olejku ?  Podobno redukcji cellulitu, zapobiegania powstawania rozstępów, ujędrnienia, nawilżenia i wygładzenia. Fajnie, tyle tylko, że ja prawie nic z tego nie zauważyłam. Cellulit mam na udach, ale niezbyt duży i olejek go nie zmiejszył - tego się spodziewałam, więc rozczarowania nie było. Z kolej w kwestii zapobiegania powstawania rozstępów nie wypowiem się na tyle, aby dało to jasny pogląd czy kosmetyk na to działa czy nie z tej prostej przyczyny, że nie używałam tego olejku na brzuch, gdzie z powodu ciąży mogły mi się pojawić rozstępy,a  tylko na resztę ciała, gdzie nie mam skłonności do ich powstawania. Nawilżenie i wygładzenie owszem jest odczuwalne aczkolwiek nie ma tu żadnego nadzywczajnego efektu i moja skóra po tym olejku wcale nie jest w jakieś lepszej kondycji niż po zwykłym balsamie, a obecnie mam skórę normalną.

Według mnie to taki kosmetyczny przeciętniak. Nie zaszkodzi spróbować, ale można wybrać coś lepszego.

Ocena : 3 / 5

Cena: 150ml / ok. 25zł

Dostępność : m.in Rossmann

Skład: Ethylhexyl Palmitate, Cylclomethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Isopropyl Myristate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Coumarin


Znacie ten olejek ?

2 komentarze:

  1. Za tą cenę można kupić coś lepszego... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Produkt nie wart swojej ceny, bo za 20zł można dostać np. naturalny olejek do ciała

      Usuń